کد خبر : 1960882 | 05 شهریور 1402 ساعت 15:02 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

هیچ تیمی مقابل ما کار راحتی ندارد

شعبانلو: دست مریزاد به هواداران ملوان

هافبک ملوانی‌ها مدعی است که آنها قادر به شکست استقلال در آزادی بودند اما بدشانسی آنها مقابل فولاد پایان یافت.

شعبانلو: دست مریزاد به هواداران ملوان

به گزارش “ورزش سه”، میلاد شعبانلو بازیکن بی‌حاشیه ملوان مقابل فولاد گل سوم تیمش را به ثمر رساند. هافبک ملوان در رابطه با برد پرگل مقابل فولاد و جو هواداران در استادیوم سیروس قایقران گفت:  با حضور هر دو طیف هواداران خانم و آقا در تیم ما هم فضای خیلی خوبی شکل گرفت. ضمن اینکه ما در بازی‌های قبلی مقابل ذوب‌آهن و استقلال مستحق باخت نبودیم و از همان ابتدای فصل روی سه برد بازی‌های اول حساب کرده بودیم، ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم. مقابل فولاد با تمامی قوا آمدیم و با تلاش بچه‌ها توانستیم با چهار گل برنده شویم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

او درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند نیز گفت: همیشه دوست داریم هواداران را خوشحال راهی خانه کنیم زیرا همه دلخوشی مردم شهر همین ملوان است و من هم طبیعتا دوست داشتم در این فضا و مخصوصا در حضور بانوان که واقعا حضور و حمایت‌شان دست مریزاد دارد، این گل را بزنم.

1916442

شعبانلو درباره تفاوت شرایط تیمش مقابل فولاد که از پنج بازیکن خارجی سود می‌برد گفت: ما از همان ابتدا که با هم متحد شدیم و تیم بستیم و با بازیکنانی که جذب کردیم معلوم بود که نتایج خوبی می‌گیریم و طبیعتا هر کس که بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد صد درصد موفق خواهد شد و ربطی به بازیکنان ایرانی و خارجی ندارد. وقتی تیمی مثل فولاد با آن همه امکانات و هزینه اینطور مقابل ما شکست و چهار گل می‌خورد نشان می‌دهد همه تیم‌ها مقابل ما کار سختی دارند و با کمک هواداران می‌توانیم این روند را حفظ کنیم‌.

شعبانلو درباره پایان کار  علی منصوریان بعد از شکست مقابل ملوان گفت: آقای منصوریان مربی خوبی است و فولاد هم یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است ولی وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد مدیریت مجبور است که مربی را عوض کن این ناراحت کننده است که منصوریان بعد از این باخت از تیم فولاد جدا شدند.


یکی از حواشی دیدار ملوان و فولاد ورود یک قلاده سگ به استادیوم بود که با این توضیح هافبک انزلی‌چی‌ها همراه شد: سگ در اطراف انزلی و کوچه‌هایش زیاد است و شاید از بین نرده‌ها وارد ورزشگاه شده بود. چیز خاصی نبود و تاثیری در روند بازی نداشت.

شعبانلو در رابطه با درخشش مسعود زائرکاظمینی گفت: او بازیکن خیلی خوبی است و به نظرم در شرایطی قرار دارد که می‌تواند حتی به تیم ملی کمک کند. جدا از مسعود بازیکنان دیگر ما هم مستحق این هستند که سرمربی محترم تیم ملی به آنها توجه داشته باشد.  مسعود سه هفته، هم سه گل زده هم پنالتی گرفته و هم پاس گل داده است و برایش موفقیت در ادامه فصل آرزو داریم.

دیدگاه‌ها