کد خبر : 1960883 | 05 شهریور 1402 ساعت 15:25 | 10.3K بازدید | 9 دیدگاه

جو ورزشگاه عالی بود، امیدوارم دوباره بیایند

حرفهای جالب مدافع ملوان درباره حضور زنان

آرمان اکوان می‌گوید حضور بانوان در استادیوم و جو خوب ورزشگاه سیروس قایقران باعث افزایش انگیزه آنها در دیدار با فولاد شده بود.

حرفهای جالب مدافع ملوان درباره حضور زنان

به گزارش ورزش سه، ملوان پس از دو شکست در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر در دیدار خانگی خود فولاد را شکست داد تا اولین امتیازات خود را در لیگ بیست و سوم کسب کند. آرمان اکوان در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت:  هم تیم ما و هم تیم فولاد در دو هفته گذشته با وجود ارائه بازی باکیفیت، نتیجه نگرفته بودیم. فشار روانی زیادی روی هر دو تیم بود و بازی بسیار حساس بود. ما در بازی خانگی محکوم به برد بودیم و خیلی خوب شروع کردیم و زود به گل رسیدیم و توانستیم در روزی که همه بازیکنانی خوب بازی کردند، گل‌های زیادی بزنیم و یک روز خوب را با مردم انزلی جشن بگیریم.

1914610

او در ادامه به تمجید از هواداران ملوان پرداخت و گفت: هواداران واقعا سنگ تمام گذاشتند و ورود بانوان به استادیوم هم یکی از اتفاقات خوب این مسابقه بود. جو خلیج خوبی در انزلی حاکم بود. من این پیروزی به هواداران تبریک می‌گویم. خوشحالی این مردم، ما را هم خوشحال می‌کند.

1916370

اکوان در خصوص دیدار هفته چهارم برابر گل‌گهر عنوان کرد: به ادامه لیگ امیدوار هستیم و با روحیه به سراغ بازی بعد می‌رویم که بازی سختی هم هست. در سیرجان با گل‌گهر بازی داریم که تیم باکیفیت و خوبی است و در این سال‌ها نشان داده که یک تیم مدعی است. بازی سختی داریم. جشنی که برای پیروزی گرفتیم، تمام شد و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با گل‌گهر است که بتوانیم طبق تدابیری که کادرفنی اندیشیده‌اند، بتوانیم از سیرجان دست پر برگردیم و این روند را ادامه بدهیم‌.

بازیکن ملوان همچنین درباره حضور زنان در استادیوم گفت: ورود خانم‌ها، اتفاقی بود که باید خیلی زودتر از اینها رخ می‌دهد اما هنوز هم دیر نشده و خدا را شکر این اتفاق افتاد. در انزلی خانم‌ها سنگ تمام گذاشتند و با فرهنگی که هواداران انزلی دارند، آنها هم حس خوبی داشتند. جو خیلی خوبی در سن سیروس بود که به ما انگیزه زیادی داد. امیدوارم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

دیدگاه‌ها