کد خبر : 1960903 | 05 شهریور 1402 ساعت 17:31 | 14.3K بازدید | 4 دیدگاه

غم شکست در فینال ویمبلدون این ستاره را رها نمی‌کند

انس جابر می‌گوید که هنوز غصه فینال ویمبلدون برایش تمام نشده است.

غم شکست در فینال ویمبلدون این ستاره را رها نمی‌کند

به گزارش “ورزش سه”، انس جابر، ستاره تونسی تنیس زنان، برای دومین بار پیاپی به فینال ویمبلدون رسید و آن را واگذار کرد. او تاکنون به سه فینال گرند اسلم رسیده و دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است. اما باخت در فینال ویمبلدون امسال به طور قطع از دو فینال دیگر برای او سخت‌تر بوده است. او از دور ۴ تا نیمه نهایی، سه قهرمان سابق گرند اسلم را شکست داد که یکی از آنها النا ریباکینا بود که انس در فینال ۲۰۲۱ درحالی که ست اول را هم برده بود، نهایتا جام قهرمانی را به او واگذار کرد. او که از مسیر سخت‌تر جدول بالا آمده بود، بخت اصلی قهرمانی در فینال محسوب می‌شد و تماشاگران نیز در همه مسابقات قاطعانه طرفدار او بودند.

او در روز مطبوعات گرند اسلم یو اس اوپن به خبرنگاران گفت: ”همان‌طور که در مصاحبه پس از فینال به شما گفتم، این تلخ‌ترین شکست زندگی‌ام بود. بعد از این فینال انگیزه هیچ کاری نداشتم و تمرین نکردم. برای همین نتوانستم در مسابقات واشنگتن و مونترال حاضر شوم. هنوز هم تلخی ماجرا فراموشم نشده و نیاز به زمان بیشتری دارم.”

این بازیکن بسیار محبوب تونسی اولین زن عرب و مسلمان است که به فینال یک گرند اسلم می‌رسد و بسیاری فشار نمایندگی از قاره آفریقا و زنان مسلمان را بر شانه‌های او در مواقع حساس، سنگین می‌دانند.

1916490

انس در مسابقات یو اس اوپن امسال باید از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کند که با توجه به مصدومیت جزیی در سینسیناتی و اظهارات خودش در مورد شرایط روحی‌اش، کار دشواری به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها