کد خبر : 1960926 | 05 شهریور 1402 ساعت 19:34 | 46.5K بازدید | 33 دیدگاه

شرط بی‌رحمانه برای انتقال ستاره یاغی بایرن مونیخ

توماس توخل، سرمربی بایرن، در پیامی صریح به مدافع این تیم، بنجامین پاوارد، که خواهان پیوستن به اینتر است گفت هیچ نقل و انتقالی با رضایت یک طرف انجام نمی‌شود.

شرط بی‌رحمانه برای انتقال ستاره یاغی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان و بایرن مونیخ چند روز پیش برای انتقال 30 میلیونی یورویی بنجامین پاوارد به توافق اولیه دست یافتند و هواداران نایب قهرمان چمپیونزلیگ در انتظار نهایی شدن این انتقال مهم هستند.

پاوارد در حالی برای انتقال به اینتر اصرار دارد که به نظر می‌رسد بایرن مونیخ و به خصوص سرمربی‌اش توماس توخل برای صدور اجازه خروج او تردید جدی دارند. پاوارد تا حدی به بایرن فشار می‌آورد که اخیرا از حضور در تمرین‌های بایرن خودداری کرد.

1916536

توماس توخل دقایقی قبل از شروع دیدار امشب بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ آب پاکی را روی دست پاوارد ریخت و گفت تا زمانی که بایرن برای او جانشین پیدا نکند خبری از انتقال به اینتر نیست.

سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی درباره انتقال مدافع فرانسوی گفت: "بنجامین مشکلاتی دارد و با تیم نیست. ما می‌دانیم بنجی دوست دارد به اینتر ملحق شود ولی نهایی شدن یک انتقال جاده‌ای یک‌طرفه نیست و به توافق هر دو طرف نیاز دارد. ما باید برای پاوارد جانشین پیدا کنیم و در غیر این صورت او جایی نخواهد رفت".

1916537

دیدگاه‌ها