کد خبر : 1960957 | 05 شهریور 1402 ساعت 22:04 | 21.7K بازدید | 12 دیدگاه

شلیک مامه تیام و نجات یاران علی کریمی

تیم کایسری اسپور در دیداری جذاب موفق شد سامسون اسپور را شکست دهد.

شلیک مامه تیام و نجات یاران علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم سوپرلیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی به مصاف سامسون اسپور رفت که در این بازی مجید حسینی به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش حضور نداشت، اما علی کریمی از ابتدا وارد زمین شد.

در دقیقه 16 این بازی پاس مامه تیام به آنتونی باعث شد تا این بازیکن به سادگی گل نخست را به ثمر برساند. اما این گل دوام چندانی نداشت و دقایقی بعد سامسون اسپور گل را پاسخ داد تا بازی مساوی شود.

حملات کایسری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 38 این بار مامه تیام از داخل محوطه جریمه و با ضربه پای چپ دیدنی گل دوم را هم به ثمر رساند تا ستاره شماره یک تیمش در این بازی باشد.

نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم نیز کایسری موفق شد پیروزی خود را حفظ کند تا در حضور تماشاگران خودی، به بردی مهم و ارزشمند برسد.

علی کریمی، بازیکن ایرانی تیم کایسری، در این بازی 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و نمره خوب 7.7 را به دست آورد تا یکی از برترین بازیکنان تیمش لقب بگیرد.

او دو شوت زد، 10 کنش دفاعی داشت و با 71 لمس توپ، یکی از فعال‌ترین بازیکنان داخل زمین بود و با نرخ دقت پاس 84 درصدی زمین را ترک کرد.

1758145

با این نتیجه کایسری اسپور 5 امتیازی شد تا در پایان هفته سوم در جایگاه پنجم جدول رده بندی سوپرلیگ قرار بگیرد. کایسری هفته آینده در آنتالیا به مصاف تنها تیم این شهر، آنتالیا اسپور خواهد رفت.

دیدگاه‌ها