کد خبر : 1960997 | 06 شهریور 1402 ساعت 00:28 | 74.9K بازدید | 28 دیدگاه

واکنش ملوان به جدایی مهدی تارتار

مدیرعامل باشگاه ملوان شایعه انتقال سرمربی این تیم به فولاد را رد کرد.

واکنش ملوان به جدایی مهدی تارتار

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان برای انتخاب جانشین علیرضا منصوریان که تصمیم به اخراج وی گرفت، گزینه‌هایی مدنظر قرار داده و خبر آمد که یکی از آنها مهدی تارتار، سرمربی حال حاضر ملوان انزلی است. ولی باشگاه ملوان خیلی زود مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرد.

آرش فهمیده، مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گیلان در این باره عنوان کرد: اولا که این موضوع یک خبر غیررسمی است و آقای تارتار فعلا سرمربی تیم ماست، همچنان هم باقی خواهند ماند و با قدرت به کارشان در ملوان ادامه می‌دهند.

او یادآور شد: دوما طبق آیین نامه جدید یک مربی نمی‌تواند در یک فصل با دو تیم قرارداد ببندد و در ضمن برنامه‌های آقای تارتار امسال فقط برای ملوان است و برنامه‌ای به جز موفقیت ملوان ندارد و ایجاد این حواشی بعد از موفقیت ما در بازی با فولاد و برد پرگل ما مقابل این تیم، در حالی به وجود آمده که تیم به ساحل آرامش رسیده است.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی اضافه کرد: حاشیه‌سازان در پی ایجاد دلهره در بین هواداران تیم ما هستند که این کار اصلا درست نیست و ما تمام فکر و ذکرمان به بازی روز سه‌شنبه مقابل گل‌گهر سیرجان است.

دیدگاه‌ها