کد خبر : 1961000 | 06 شهریور 1402 ساعت 00:44 | 21.9K بازدید | 39 دیدگاه

خشم سرمربی نیوکسل: لیورپول باید 9 نفره می‌شد!

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، پس از متحمل شدن یک شکست دقایق پایانی دیگر از لیورپول، از داور بازی به دلیل اخراج نکردن ترنت الکساندر آرنولد انتقاد کرد.

خشم سرمربی نیوکسل: لیورپول باید 9 نفره می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امروز ابتدا این نیوکسل بود که با گل آنتونی گوردون پیش افتاد و اخراج ویرژیل فن دایک این نوید را برای تیم میزبان داشت که می‌تواند مقابل شاگردان یورگن کلوپ به پیروزی برسد اما دو گل از داروین نونیز در دقایق پایانی یک شکست تلخ را برای نیوکسل رقم زد.

هاو که 12 ماه قبل از این شاهد گل خوردن تیمش در دقیقه 8+90 از فابیو کاروالیو بود، گفت: "این برای من و ما به اندازه بازی در آنفیلد دردناک است. فکر می‌کردم امروز خیلی خوب بازی کردیم. مراحل ابتدایی بازی را نمی‌توان با عملکرد بعدی‌مان و نتیجه بازی، نادیده گرفت.
من فکر می‌کردم که ما عالی بودیم، نمایش‌های فردی بسیار قوی بود. آن اخراج در مسابقه واقعاً به ما آسیب رساند."

سرمربی نیوکسل در ادامه از این واقعیت ابراز تاسف کرد که لیورپول 9 نفره نشد و ترنت الکساندر-آرنولد از دریافت دومین کارت زرد فرار کرد.
او اضافه کرد: "فکر می‌کردم کارت زرد دوم واضح است [خطا روی گوردون]، داور قبول نکرد و ما باید آن را بپذیریم. شاید به نظرتان مسخره باشد وقتی می‌گویم که ما در زمانی که در برابر 11 نفر بازی می‌کردیم بهتر بودیم تا در برابر ده نفر، اما به نظرم این اتفاقی بود که افتاد."

دیدگاه‌ها