کد خبر : 1961001 | 06 شهریور 1402 ساعت 07:30 | 40.4K بازدید | 10 دیدگاه

مانه با میم معروف مرد عنکبوتی ترول شد! (عکس)

داستان سورپرایز شدن سادیو مانه در جریان دیدار برابر الفتح، همچنان سوژه رسانه‌هاست.

مانه با میم معروف مرد عنکبوتی ترول شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات شروع دیدار النصر و الفتح به سوژه‌ای برای دست انداختن مانه تبدیل شده است. جایی که مهاجم سنگالی در مراسم آغازین بازی و زمانی که با یکی از بازیکنان حریف دست داد، به شدت شگفت زده شد چرا که چهره آن فرد برای سادیو آشنا بود.

در واقع زمانی که مانه با لاجامی احوال‌پرسی کرد و او را در آغوش گرفت، با چهره‌ای بهت‌زده برگشت و این بازیکن را یک بار دیگر تماشا کرد. چرا که از زمان پیوستن به النصر، این فرد را در تمرینات تیمش دیده بود و حالا سادیو از خود می‌پرسد که لاجامی در لباس تیم حریف چه می‌کند؟

1916724

اما مانه در این زمینه حق داشت که شگفت‌زده شود، چرا که او با برادر دوقلوی هم‌تیمی‌اش خوش و بش کرده بود. علی لاجامی که عضو النصر و هم‌تیمی مانه است، برادر دوقلویی به نام قاسم در الفتح دارد و علت حیرت زده شدن مانه نیز همین مسئله بود.

ویدیوی تعجب مانه از دیدن هم‌تیمی‌اش در لباس الفتح به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و صفحه معروف سعودی 360 نیز با الهام از میم معروف مرد عنکبوتی، مهاجم سنگالی را دست انداخت. جایی که برادران لاجامی در لباس اسپایدرمن، در حال اشاره به همدیگر هستند و مانه نیز در میان آنها گیج و حیرت زده است.

1916723

دیدگاه‌ها