کد خبر : 1961005 | 06 شهریور 1402 ساعت 08:27 | 14.4K بازدید | 15 دیدگاه

انتقاد از داوری دیدار نیوکسل-لیورپول: بی‌ثبات!

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، مدعی است که ترنت الکساندر-آرنولد پس از دو بار درگیری با آنتونی گوردون در جریان بازی لیورپول مقابل نیوکسل خوش شانس بود که کارت زرد دوم را دریافت نکرد.

انتقاد از داوری دیدار نیوکسل-لیورپول: بی‌ثبات!

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل مدعی شده است که ترنت الکساندر-آرنولد خوش شانس بود که در دقایق ابتدایی بازی لیورپول مقابل نیوکسل کارت زرد دوم را دریافت نکرد.

مدافع راست قرمزها در دقیقه ششم بازی پس از خطای آنتونی گوردون یک کارت زرد دریافت کرد. الکساندر-آرنولد که از کارت نگرفتن حریف ناراضی بود، توپ را با خشم به بیرون پرتاب کرد تا از داور، جان بروکس، بلافاصله یک کارت زرد دریافت کند.

در ادامه الکساندر آرنولد بار دیگر با ستاره سابق اورتون درگیر شد و گذاشت و او را به زمین کوبید. صحنه‌ای که نویل معتقد بود می‌تواند کارت زرد دوم را برای او به همراه داشته باشد.

جیمی کرگر نیز نظر خود را در مورد این حادثه بیان کرد و مدعی شد الکساندر-آرنولد مستحق دریافت کارت زرد بود، ولی از داور انتقاد کرد که گوردون را برای خطای اولیه با کارت زرد جریمه نکرد. زمانی که او مدافع کناری لیورپول را به بیرون از زمین هل داد.

1916728
1916729

"او  مستحق دریافت کارت زرد است. ما قوانین را می‌دانیم و او توپ را به بیرون زده بود. اما تصمیم قبلی هم تصمیمی ضعیف بود. فکر می‌کنم برا ی جبران همین تصمیم بود که کارت دوم را به آرنولد نشان ندادند."

آندروس تاونسند، ستاره سابق تاتنهام و پالاس، هم که در استودیوی اسکای اسپورت حضور داشت، اضافه کرد: "من فکر می‌کنم اگر در نیمه دوم این خطا را می‌کرد، کارت زرد دومی را می‌گرفت. دلیل آن بازوی روی صورت و شانه است، بدخواهی در صورت ترنت دیده می‌شد، می‌توانید ببینید که او به دنبال زمین زدن او بوده است."

حتی آلن شیرر نیز نظر خود را در مورد داوری داشت و خواستار هماهنگی بیشتر داوران شد.

او در توییتر نوشت: "ثبات. اولین کارت زرد را به اشتباه نشان داد و سر دومی جبران کرد."

دیدگاه‌ها