کد خبر : 1961030 | 06 شهریور 1402 ساعت 08:13 | 69.7K بازدید | 41 دیدگاه

ایسکو گذشته کابوس‌وارش را دور انداخت

بزرگترین بازگشت سال: پای یک رئالی وسط است!

ایسکو، ستاره رئال بتیس، طی سه هفته نخست لالیگا، عملکردی فراتر از انتظار داشته است.

بزرگترین بازگشت سال: پای یک رئالی وسط است!

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو، ملی پوش سابق فوتبال اسپانیا، طی تحولی شگفت انگیز بعد از سپری کردن دورانی ناامیدکننده در رئال مادرید و سویا در حال به سرانجام رساندن پروژه بازگشت موفقیت آمیزش است. او شب گذشته اولین گل خود را در لالیگا بعد از حدود 2 سال به ثمر رساند؛ گلی که بسیار هم زیبا بود.

هافبک 31 ساله اسپانیایی تابستان امسال تصمیم به حضور در بتیس گرفت. او قطعا از این تصمیم پیشمان نیست؛ چرا که در حال سپری کردن دورانی موفق تحت هدایت مانوئل پلگرینی است. او در هر سه بازی اخیر تیمش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

این یک بازگشت شگفت انگیز برای ایسکو است که خیلی‌ها دوران فوتبالش را پایان‌یافته می‌دانستند. او بعد از دوران سختی که در رئال و سویا داشت دوباره از زمین برخاسته و با پیراهن بتیس می‌خواهد خود و توانایی‌هایش را اثبات کند.

1916781

او با یک شوت استثنایی گل دوم تیمش مقابل اتلتیکو بیلبائو را به ثمر رساند؛ این گل اگرچه در نهایت حاصلی برای بتیس نداشت و میزبان کار را با برتری 4-2 به پایان رساند اما ادامه‌ای بود بر روند رو به رشد ستاره سابق رئال مادرید که پیش از شروع فصل نوید یک شروع دوباره را داده بود.

ایسکو حالا تبدیل به الگویی برای ستاره‌هایی شده که زمانی در تیم‌های خود چهره‌ای مطرح بودند اما در سراشیبی سقوط قرار گرفته و غرق در ناامیدی شدند. او در پیراهن بتیس ثابت کرده که هنوز فوتبالش به پایان نرسیده و همچنان رویاهایی هست که برای رسیدن به آنها اشتیاق زیادی دارد.

دیدگاه‌ها