کد خبر : 1961073 | 06 شهریور 1402 ساعت 13:02 | 56.7K بازدید | 125 دیدگاه

گزارش آاس:

حیرت بارسلونا: این‌همه اشتباه تصادفی نیست

در بارسلونا معتقدند اشتباهات VAR در دو بازی از سه بازی انجام شده در لالیگا، تعمدی بوده است.

حیرت بارسلونا: این‌همه اشتباه تصادفی نیست

به گزارش "ورزش سه"، فقط سه بازی طول کشید تا بارسلونا حیرت و عصبانیت مطلق خود را از نحوه مدیریت VAR در این فصل نشان دهد. اشتباهات در بازی اول بارسا برابر ختافه و بازی دیروز برابر ویارئال باعث شده تا بارسلونا شدیدا به کمیته داوران اسپانیا معترض شود.

1916815

اولین مورد در بازی فصل مقابل ختافه رخ داد، زمانی که سوتو گرادو پنالتی روی رونالد آرائوخو در دقیقه پایانی بازی را پس گرفت، چون با بررسی VAR برخورد توپ به دست گاوی قبل از رسیدن توپ به آرائوخو خطا گرفته شد.
خود ژاوی هرناندز که در آن مسابقه اخراج شد، عصبانیت و حیرت خود را از این اقدام نشان داد و مستقیماً استدلال‌های داوران را زیر سوال برد که چند روز قبل در جلسه‌ای توضیح داده بودند برخورد توپ به دست اگر تعمدی باشد خطا اعلام خواهد شد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی نیز اعتراض خود را صراحتا بیان کرد.

1916592

VAR یک بار دیگر بازگشت تا به بارسلونا آسیب برساند. دیشب روی گل دوم ویارئال که الکساندر سورلوث نروژی به ثمر رساند، او در منطقه آفساید بود. خط‌کشی آفساید از زانوی بازیکن ترسیم شد و نه از شانه، که جلوتر بود. به این ترتیب او با وجود قرار گرفتن در موقعیت اشتباه، گلزنی کرد و گلش نیز پذیرفته شد.

طبق ادعای آاس، دومین اشتباه VAR که می‌توانست باعث شکست یا توقف بارسا شود، باعث شده تا بارسلونا رسما به این قضیه معترض شود و از کمیته داوران توضیح بخواهد. در بارسلونا باور نمی‌کنند که این همه اشتباه فقط در سه بازی، تصادفی باشد.

دیدگاه‌ها