کد خبر : 1961098 | 06 شهریور 1402 ساعت 14:31 | 16.4K بازدید | 10 دیدگاه

غایب بزرگ تیم دوم لیگ در هفته چهارم

وینگر سرعتی گل گهر به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را فعلاً همراهی کند.

غایب بزرگ تیم دوم لیگ در هفته چهارم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کوشکی که در هفته اول فصل جدید لیگ برتر یکی از مهره‌های ثابت گل گهر سیرجان بود و در جریان برتری سه بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان توانست یک پنالتی بگیرد، در دو دیدار بعدی به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این وضعیت همچنان برای او بدون تغییر مانده است.

این بازیکن در دو دیدار گذشته گل گهر سیرجان برابر پیکان تهران و نساجی مازندران به علت مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند که مصدومیت او هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و در هفته چهارم لیگ برتر نیز نمی‌تواند مقابل ملوان انزلی به میدان برود.

علیرضا کوشکی در تمرینات پس از دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد که اخیرا عکس‌برداری و سونوگرافی را انجام داده و حالا وضعیت نسبتا بهتری پیدا کرده، اما برای حضور در تمرینات قدرتی نیاز به تاییدیه کادر پزشکی دارد و البته کادر فنی گل گهر سیرجان هم هنوز قصد ندارد از او استفاده کند.

گل گهر سیرجان این هفته به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت و پس از فیفا دی و تعطیلی لیگ برتر باید مسابقه هفته پنجم لیگ برتر را برابر صنعت نفت آبادان برگزار کند که احتمالاً در آن بازی کوشکی به شرایط بهتری می‌رسد.

دیدگاه‌ها