کد خبر : 1961101 | 06 شهریور 1402 ساعت 14:45 | 43.7K بازدید | 30 دیدگاه

پس از گل سوم ویارئال

ژاوی اینجا از خشم منفجر شد (عکس)

گل سوم ویارئال برابر بارسا به قدری راحت به ثمر رسید که ژاوی آن را باور نمی‌کرد. او به شدت خشمگین شده بود.

ژاوی اینجا از خشم منفجر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در دومین دیدار متوالی که ژاوی محروم بود نیز توانست بر حریف خود غلبه کند. ژاوی به دلیل اخراج برابر ختافه دو جلسه از همراهی بارسا محروم شد، ولی تیم او توانست کادیز و سپس ویارئال را با اسکار هرناندز روی نیمکت شکست دهند. ژاوی دیروز در لاسرامیکا بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کرد و در لحظه به ثمر رسیدن گل سوم ویارئال به شدت خشمگین شد.

1916880
1916883

دوربین‌‌های شبکه دازن ژاوی را در لحظه ثبت گل الکس بائنا شکار کردند. او از عصبانیت ابتدا با دو دستش روی میز کوبید و سپس از روی صندلی بلند شد. ژاوی که از سهل‌انگاری بازیکنانش به ستوه آمده بود، زیر لب مدام گلایه می‌کرد. ژاوی باور نداشت که بازیکن حریف به راحتی از زمین خود به محوطه جریمه بارسا رسید.

1916884

گل به این شکل بود که پدراسا روی یک ضد حمله از زمین خودی با جا گذاشتن سرخی روبرتو و بدون ممانعت به بیرون محوطه جریمه بارسا رسید و توپ را به بائنا رساند تا این بازیکن با یک ضربه فنی گل سوم را بزند.

بارسا ابتدا 2-0 پیش افتاده بود، ولی سپس سه گل دریافت کرد تا ژاوی از خشم منفجر شود. البته بارسا به سرعت واکنش نشان داد و با زدن دو گل، ورق را دوباره به سود خود برگرداند.

دیدگاه‌ها