کد خبر : 1961102 | 06 شهریور 1402 ساعت 15:01 | 63.1K بازدید | 120 دیدگاه

حسرت بزرگ بارسلونا

چه غم‌انگیز: چقدر دور شده‌ای لیونل مسی!

لیونل مسی در اینتر میامی نشان داده که همچنان می‌توانست در بارسا و بالاترین سطح فوتبال اروپا نیز بدرخشد و جدایی او از فوتبال قاره سبز بسیار زود بود.

چه غم‌انگیز: چقدر دور شده‌ای لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، فکر کردن به این موضوع اجتناب‌ناپذیر است که اگر لئو مسی دیروز در زمین ویارئال لباس سفید می‌پوشید یا فصل را با بارسلونا شروع می‌کرد و کاری را که در آمریکا انجام می‌دهد را در بارسا انجام می‌داد، چه اتفاقی می‌افتاد. 

هواداران بارسا هفته‌هاست که با نگاه به اتفاقات در میامی بیدار می‌شوند؛ جایی که بدترین تیم MLS با آمدن لئو مسی و همراهی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، متحول شده و ضمن فتح لیگ کاپ، هنوز در یک بازی هم شکست نخورده است.

1916887

لئو مسی در 9 بازی که با پیراهن صورتی میامی انجام داده، 11 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است که یک رکورد خیره‌کننده برای این تیم کوچک است. عملکرد مسی کمک کرده تا اینتر میامی جهشی رو به جلو داشته باشد و اولین عنوان تاریخ خود را نیز به دست بیاورد.

1915274

در حال حاضر، با وجود اینکه اینتر میامی در آخرین رده لیگ قرار گرفته‌، رویای راهیابی به پلی آف MLS را در سر می پروراند. با مسی، هر چیزی ممکن است و کل ایالات متحده در انتظار ستاره جدید خود است که بسیاری از کارشناسان آن را تمام شده شده می‌دانستند، اما زمان نشان داد که او هنوز جاه طلبی های زیادی دارد. 

مسی در 36 سالگی قهرمان جام جهانی شده و در اینتر میامی، در راه انجام کاری مشابه نقش‌آفرینی مارادونا ناپل است. کیلومترها دورتر از میامی، هواداران بارسا همچنان در حسرت از دست دادن برترین بازیکن تاریخ باشگاه محبوبشان هستند.

دیدگاه‌ها