کد خبر : 1961111 | 06 شهریور 1402 ساعت 15:40 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش بیلد

دورتموند اینطوری پدیده آلمانی را می‌خرد

دورتموند قصد دارد ارمل بلا کوچاپ، مدافع ملی پوش آلمانی ساوتهمپتون، را با انتقالی قرضی و بند خرید 20 میلیون یورویی جذب کند.

دورتموند اینطوری پدیده آلمانی را می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، در تساوی ناامیدکننده 1-1 در بوخوم، متس هوملس مجبور شد به خاطر مشکل کمرش زمین را ترک کند. احتمالاً مشکلش وخیم نیست، ولی این مورد دوباره نشان می‌دهد که دورتموند در مرکز دفاع بسیار متزلزل است. نیکلاس سوله و نیکو شلوتربک نیز در دوره آماده‌سازی غایب بودند و بروسیا جایگزین خوبی برای آنها ندارد.

1916901

طبق گزارش بیلد، آرمل بلا کوچاپ (21 ساله) از ساوتهمپتون، تیم سقوط کرده لیگ برتر، همچنان در صدر فهرست خریدهای دورتموند قرار دارد. او توسط هانسی فلیک به تیم ملی آلمان نیز دعوت شده، هفته‌ها منتظر پیشنهاد دورتموندی‌هاست و بی‌تاب انتقال به این باشگاه است. او پس از حضور غافلگیرکننده در فهرست تیم آلمان در جام جهانی قطر، خود را برای حضور در  فهرست نهایی مانشافت در یورو 2024 آلمان آماده می‌کند.

1916902

بلا کوچاپ همچنان باید در این فصل با مدافعان مرکزی دورتموند رقابت کند، اما می‌تواند در درازمدت وارث هوملس شود که احتمالا آخرین فصل خود را در دورتموند بازی می‌کند. با او، بروسیا همچنین بزرگترین دیوار دفاعی تیم ملی را در آینده خواهد داشت.

از آنجا که سباستین کهل (مدیر ورزشی) فقط می تواند حدود 8.5 میلیون یورو هزینه کند و در عین حال همچنان به دنبال یک یوسف پولسن از لایپزیش است، او باید برای جذب بلا کوچاپ خلاقیت به خرج دهد. یک انتقال قرضی با بند خرید 20 میلیون یوریی قابل تصور است.

دیدگاه‌ها