کد خبر : 1961128 | 06 شهریور 1402 ساعت 16:59 | 25.9K بازدید | 4 دیدگاه

آزمون بزرگ مبارز ایرانی در وان چمپیونشیپ

مبارز شکست‌ناپذیر ایرانی در هفته 34 مسابقات "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف ورزشکاری از تایلند می‌رود.

آزمون بزرگ مبارز ایرانی در وان چمپیونشیپ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد سیاسرانی، مبارز ایرانی روز جمعه، 31 شهریورماه، در سخت‌ترین آزمون خود در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیوینشیپ به مصاف "سیتیچای سیتسونگ پینونگ" می‌رود. "سیاسرانی" و "سیتیچای" در هفته 34 رقابت‌های "مبارزات جمعه" با هم پیکار خواهند کرد.

مبارز 21 ساله ایرانی در هر سه بازی اخیر خود برنده از میدان خارج شده است. این ورزشکار ایرانی در اولین مبارزه خود در دی ماه سال گذشته با تصمیم اکثریت داوران، "آواتار پی کی سینچای" تایلندی را شکست داد. او سپس موفق شد حریف مراکشی خود "محمد بوتاسا" را از پیش روی بردارد و در  آخرین بازی خود "ساتانفه" را برد.

در همین حال، "سیتیچای" دو برد مقابل ورزشکاران "ادی آباسولو" آمریکایی و همچنین "بوتاسا" به دست آورده است.

1916934

این بازیکن 31 ساله تنها در دو مبارزه مقابل "چنگیز آلازوف" و "سوپربون سینگها ماوین" شکست خورده است. او ورزشکار قدرتمند در تاریخچه مسابقاتی خود مقابل ورزشکاران قدرتمندی به برتری دست یافته است.

سیاسرانی امیدوار است در مقابل حریف باتجربه‌ تایلندی خود یک برد بسیار خوب را به دست آورد تا با چهار برد متوالی در این پیکارها به دومین ورزشکار ایرانی شکست‌ناپذیر این سازمان تبدیل شود. هفته گذشته فریار امینی پور 23 ساله موفق شد "پونگسیری پی کی سانچای" را شکست دهد و رکورد ONE خود را به 4 بازی و 4 برد برساند.

«مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها