کد خبر : 1961160 | 06 شهریور 1402 ساعت 21:30 | 133.2K بازدید | 345 دیدگاه

پاگشای مهرداد در بهترین زمان؛

استقلال 1 - استقلال خوزستان صفر: پیشواز دربی با 1000

استقلال با تک گل مهرداد محمدی موفق شد استقلال خوزستان را در تهران شکست دهد.

استقلال 1 - استقلال خوزستان صفر: پیشواز دربی با 1000

به گزارش "ورزش‌ سه"، استقلال در یک دیدار دشوار موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد، آبی‌پوشان تهران با شکست استقلال خوزستان 9 امتیازی شدند و پیش از دربی موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند و رکوردشکنی در لیگ برتر شدند.

ویدئو: 309243

در این دیدار که استقلال خوزستان در حملات، زهردار و روان نشان داد، استقلال برنامه ویژه‌ای روی ارسال از جناحین داشت که در نهایت از همین روش به گل رسید، ارسال خوب مهدی پور و فرار مهرداد محمدی با ضربه سر فوق‌العاده او همراه شد و استقلال در نهایت با یک گل موفق شد همنام خوزستانی را شکست دهد.

حسین حسینی در ادامه روند خوب خود در این بازی هم چندین موقعیت خطرناک را از بازیکنان تیم استقلال خوزستان گرفت تا در این بازی هم ستاره تیمش باشد.

با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش‌ سه"، باشید.

تقویمدوشنبه 6 شهریور 1402؛ هفته چهارم لیگ برتر؛ ورزشگاه آزادی 
سوتتیم داوری: امیر سامان سلطانی، علیرضا مرادی، محمد صالح عرب آبادی -داور چهارم: فرزاد منصوری

استقلالترکیب استقلال:

حسینی، صالح حردانی، محمدمرادمند، خروج از زمینابولفضل جلالی 78 سعید مهری ورود به زمین، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، خروج از زمینآرش رضاوند 90 سبحان خاقانیورود به زمین، خروج از زمینمهدی مهدی پور 78 زبیر نیک‌نفسورود به زمین، خروج از زمینمحمدی 63 جعفر سلمانیورود به زمین، خروج از زمینیامگا 78 مطهریورود به زمین و آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام

استقلال خوزستانترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، خروج از زمینرضا دهقانی 46 علیرضا کاظمی ورود به زمین، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، خروج از زمین شهرام سالاری 83 محکم کارورود به زمین ،خروج از زمینعلیرضا خوشکفا 69 متین کریم زاده ورود به زمین

سرمربی:سیروس پورموسوی


🟨 کارت زرد: 

استقلال استقلال: روزبه چشمی 35

استقلال خوزستان استقلال خوزستان: محمد طیبی دقیقه ۱۹ - عقیل کعبی ۴۵+۴

 🟥 کارت قرمز: 

سیروس پورموسوی دقیقه 80


⚽️ شرح گل
دقیقه 51: استقلال تهران 1 - 0 استقلال خوزستان:  ارسال مهدی مهدی پور داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان از مدافعان عبور کرد و مهرداد محمدی با ضربه سر دروازه فرزین گروسیان را باز کرد، این گل هزارمین گل استقلال در لیگ برتر بود

ویدئو: 309235

⏱ دقایق حساس:

دقیقه 4: مهرداد محمدی ارسال بلند و خطرناکی روی دروازه استقلال خوزستان داشت که کوین یامگا به توپ نرسید و روی مدافع استقلال خوزستان خطا کرد.

دقیقه 8: روی اشتباه ابوالفضل جلالی، جواد آقایی پور بدون مزاحمت وارد محوطه جریمه شد اما در شرایط تک به تک توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۱۴: ارسال جواد آقایی پور به قصد گل روی دروازه استقلال ارسال شد که حسینی و تیردروازه به کمک هم این توپ را مهار کردند.

ویدئو: 309228

دقیقه ۲۳: بازهم اشتباه در‌خط دفاعی استقلال می‌‍رفت که رضا دهقانی را از نیمه تک به تک کند که تکل‌بلند چشمی مانع این کار شد.

دقیقه ۲۶: ضربه والی زیبای مهدی پور از راه دور میرفت که برای استقلالی‌ها سوپرگل به همراه داشته باشد که گروسیان این توپ را مشت کرد و به بیرون فرستاد.

ویدئو: 309230

دقیقه 48: ارسال کوین یامگا روی دروازه استقلال خوزستان را، مهرداد محمدی با بی‌دقتی از شش قدم با ضربه سر به بیرون فرستاد.

دقیقه 58: بازهم جناج چپ استقلال آسیب پذیر بود و نفوذ خوزستانی‌ها از این منطقه، سوپرسیو حسینی مانع از گلزنی مهاجم استقلال خوزستان شد و استقلال را نجات داد.

ویدئو: 309237

دقیقه 68: جعفر سلمانی با شوت روی پا از داخل محوطه جریمه تیر دروازه گروسیان را به لرزه در آورد.

ویدئو: 309238

دقیقه 81: ضد حمله سریع بازیکنان استقلال خوزستان موقعیت خطرناکی را برای این تیم رقم زد اما مکث مهاجم این تیم باعث شد تا مدافعان استقلال برگردند و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 89: ارسال کوتاه داخل محوطه جریمه، ناهماهنگی چشمی و نیک نفس، توپ  مقابل جواد آقایی پور ضرب کافی را نداشت و مدافعان استقلال توپ را دفع کردند.


بولت استقلالشرح نیمه اول:

در‌ ابتدای نیمه استقلالی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و با ارسال‌های پیاپی و حضور پر‌تعداد در‌ محوطه جریمه حریف سعی در گرفتن نبض بازی داشتند، دو حرکت انفجاری از جواد آقایی پور در جناح راست استقلال تهران، شرایط را عوض کرد و بازیکنان استقلال با احتیاط بیشتری به ادامه مسابقه پرداختند. برنامه اصلی استقلال تهران ارسال از جناحین و استفاده از قدرت سرزنی آرمان رمضانی است و اس خوزستان از فضای پشت سر جلالی و تکنیک بالای آقایی پور چشم به ضدحمله و بازکردن دروازه استقلال دارد.
هافبک‌های استقلال در نیمه اول عملکرد درخشانی نداشتند، مهدی مهدی پور کمی بهتر از دیگر بازیکنان بود و یک شوت خوب و چند حمل توپ موفق انجام داد.

شرح نیمه دوم: 

روال بازی در نیمه دوم هم مانند نیمه اول بود، استقلال فرصت‌های زیادی به رقیب خود داد اما درخشش حسینی مانع گلزنی آنها شد در نهایت روی ارسال مهدی پور و ضربه سر فوق العاده مهرداد محمدی استقلال توانست از این بازی برنده خارج شود.


اتفاق ویژه: استقلال با گل مهرداد محمدی موفق شد با 1000 گل در لیگ برتر، رکورد شکنی کند و هجومی‌ترین تیم ایران لقب بگیرد، برای خواندن جزئیات بیشتر این رکورد ویژه استقلال روی این متن کلیک کنید.


🔴 حواشی:

بولت استقلالمهدی هاشمی نسب با پیراهن دربی معروف و جنجالی که موفق شده بود دروازه پرسپولیس را باز کند پس از شروع بازی عکس یادگاری گرفت.

ویدئو: 309203

بولت استقلالوضعیت چمن استادیوم آزادی در شرایط اسفناکی قرار دارد، کیفیت از دست رفته ورزشگاه آزادی تاثیر منفی روی کیفیت بازی‌هایی که در این ورزشگاه برگزار می‌شود خواهد داشت.

ویدئو: 309194

بولت استقلالسیروس پور موسوی و جواد نکونام قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

ویدئو: 309222

بولت استقلالدر دقایق پایانی مسابقه کادر فنی استقلال خوزستان اعتراض به تصمیم داور باعث اخراج یکی از اعضای کادرفنی این تیم شد.

دیدگاه‌ها