کد خبر : 1961199 | 06 شهریور 1402 ساعت 22:19 | 67.3K بازدید | 50 دیدگاه

خط حمله جدید در رم: زوج آزمون قطعی شد

منابع نزدیک به مذاکرات رم و چلسی اعلام کردند دو باشگاه به توافق بسیار نزدیک شده‌اند و توافق نهایی ظرف چند ساعت آینده اعلام خواهد شد.

خط حمله جدید در رم: زوج آزمون قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، رم بعد از قطعی کردن جذب سردار آزمون از بایر لورکوزن حالا به دنبال قطعی کردن جذب یک مهاجم دیگر است.

ژوزه مورینیو که در جذب سردار آزمون نقش مهمی داشت و حتی با این ستاره ایرانی تماس تلفنی گرفت تا آخرین تردیدها درباره تمایل جالوروسی به جذب آزمون از بین برود در روزهای گذشته از مدیران باشگاه خواهان یک مهاجم دیگر شد و نام روملو لوکاکو را در اختیار آنها گذاشت.

مدیران جالوروسی بلافاصله راهی لندن شدند تا مذاکرات فشرده با چلسی را در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی پیش ببرند. ایل رومانیستا به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات اعلام کرد دو باشگاه به توافق رسیده‌اند و تنها توافق بر سر بعضی جزئیات باقی مانده است. این منبع می‌گوید چلسی و رم ظرف چند ساعت آینده پیوستن قطعی لوکاکو به رم را اعلام خواهند کرد.

1917044

لوکاکو چند روز گذشته را در پایتخت کشورش بلژیک سپری کرده و گفته می‌شود امشب راهی لندن می‌شود تا در حضور نمایندگان رم آخرین توافق‌ها را انجام دهد.

قرارداد این مهاجم بلژیکی با جالوروسی قراردادی قرضی به مدت یک فصل خواهد بود و ارزش آن 5 میلیون یورو اعلام شده است. لوکاکو پذیرفته است که بعد از پیوستن به رم از بخشی از دستمزد فعلی‌اش در چلسی صرف نظر کند.

اسکای ایتالیا هم دقایقی پیش اعلام کرد توافق نهایی بین چلسی و رم به دست آمده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. حالا رسانه‌ها منتظر مدیر برنامه‌های این مهاجم بلژیکی هستند تا تایید نهایی را در اختیارشان بگذارد.

هیئت مذاکره‌کننده رم متشکل از لینا سولوکو و آنا رابوانو امروز عصر در دفتر باشگاه چلسی مشغول مذاکره با مدیران این باشگاه انگلیسی بودند. دن فریدکین، رئیس جالوروسی هم در حال حاضر در این مذاکرات حضور دارد.

دیدگاه‌ها