کد خبر : 1961231 | 06 شهریور 1402 ساعت 23:38 | 31.4K بازدید | 8 دیدگاه

درخشش مالکوم و الدوسری برای پیروزی کافی بود

اولین شکست جرارد برابر رقیب پرقدرت نساجی!

الهلال موفق شد در دیداری از هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان، از سد تیم الاتفاق عبور کند.

اولین شکست جرارد برابر رقیب پرقدرت نساجی!

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی الهلال همراه بود. شاگردان ژرژ ژسوس به لطف 2 گلی که در نیمه نخست به ثمر رساندند، سه امتیاز شیرین دیگر را نیز به دست آوردند و همچنان در رده دوم و در تعقیب الاتحاد هستند.

1917102

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 21 به دست آمد. جایی که ارسال روبن نوس به روی دروازه با ضربه سر میتروویچ به بیرون رفت. دقایقی بعد الهلال به گل نخست دست یافت. پرتاب اوت بلند سعود عبدالحمید با ضربه سر میتروویچ همراه شد که توپ در موقعیت خوبی به مالکوم رسید و این بازیکن نیز با شوتی دیدنی به گوشه دروازه، تیمش را پیش انداخت.

حملات الهلال برای رسیدن به گل دوم ادامه پیدا کرد و این تیم در ادامه نیز باز هم موفق شد دروازه حریف را باز کند. باز هم روی حرکت سعود عبدالحمید از راست و ارسال او به محوطه جریمه، توپ به مالکوم رسید که شوت او پس از برخورد به مدافع الاتفاق، به سالم الدوسری رسید و این بازیکن با یک شوت دیدنی، موفق شد اختلاف را به عدد 2 برساند.

1917104

میشائیل در دقیقه 65 تا باز کردن دروازه حریف پیش رفت. ارسال یاسر الشهرانی به روی دروازه با ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت. الاتفاق ثانیه‌هایی بعد موقعیت خوبی را از دست داد. پس از ورود محمد الکویکبی به درون محوطه جریمه، این بازیکن ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت او با اختلاف بسیار زیادی به بیرون رفت.

الهلال می‌توانست در دقیقه 82 به گل دوم نیز برسد ولی 2 موقعیت را به صورت پیاپی از دست داد. روی سماجت مالکوم، او توپ را از بازیکن حریف گرفت و به عبدالله الحمدان رساند که شوت این بازیکن را پائولو ویکتور دفع کرد. در برگشت نیز شوت نوس را باز هم گلر الاتفاق مهار کرد.

1917103

در دقیقه 90 مسابقه، الهلال موفق شد توسط عبدالله الحمدان به گل سوم دست یابد اما از آنجایی که میتروویچ زمان اثرگذاری روی توپ اول در شرایط آفساید قرار داشت، این گل مردود اعلام شد. در نهایت نیز بازی با همین 2 گل به سود الهلال به پایان رسید تا آبی‌های ریاض دهمین امتیاز خود را کسب کنند و در رتبه دوم جدول باقی بمانند.

دیدگاه‌ها