کد خبر : 1961233 | 06 شهریور 1402 ساعت 23:50 | 23.4K بازدید | 18 دیدگاه

شاید نیاز به تغییر و جابجایی باشد؛

حرف‌های مبهم مدیر تراکتوری در مورد نقل و انتقالات

مدیر تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد این تیم در صورت امکان اقدام به جذب بازیکنان خواهد کرد.

حرف‌های مبهم مدیر تراکتوری در مورد نقل و انتقالات

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری‌زاده پس از پیروزی برابر مس رفسنجان در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من این برد را به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنم و تبریک می‌گویم که بعد از این میزان حمایت و صبوری، امروز بچه‌ها با تمام تلاشی که داشتند توانستند گوشه‌ای از محبت این عزیزان را جبران کنند. برد باارزشی برای ما بود و نیاز به این سه امتیاز داشتیم که بتوانیم شرایط روحی روانی و کلی تیم‌مان را بهبود ببخشیم. همانطور که شاهد بودید، بچه‌های ما بازی به بازی مسلط‌تر کار می‌کنند و امیدوارم با همین روند بتوانیم خودمان را به جایگاه‌های بالای جدول برسانیم.

او در واکنش به اینکه پیش از این اعلام کرده بود نقل و انتقالات تراکتور تمام شده اما به نظر این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان است، گفت: نقل و انتقالات ما بر اساس نیاز کادرفنی و تیم است. ما اگر در نقطه‌ای احساس ضعف کنیم، تا وقتی که زمان داریم، نقل و انتقالات را پیگیری می‌کنیم. آن زمان که صحبت کردم، تصمیمی برای جابجایی در تیم نبود اما بر اساس آنالیزهایی که سرمربی و کادرفنی داشتند، شاید نیازی به تقویت برخی پست‌ها و جابجایی داشته باشیم. در صورت اعلام نیاز به باشگاه و امکان، این کار را انجام خواهیم داد اما فعلا چیزی به صورت جدی و قطعی مطرح نیست.

ویدئو: 309286

مظفری‌زاده درباره استقبال کم هواداران از این مسابقه عنوان کرد: این بازی وسط هفته بود ساعت آن هم دیروقت بود. از طرفی حساسیت این بازی هم نسبت به بازی‌های گذشته کمتر بود اما هواداران آمدند و حمایت کردند. از آنها ممنونم و از طرف کل تیم و مجموعه باشگاه قدردان محبت‌ها و حمایت‌ها و صبوری هواداران هستم.

او در پایان در پیش‌بینی از رتبه تراکتور در نیم فصل گفت: فوتبال، قابل پیش‌بینی نیست و همه ۱۶ تیم لیگ برتر، تیم‌های ارزشمندی هستند و در تلاشند که بهترین‌هایشان ارائه بدهند. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به جمع مدعیان اضافه شویم.

دیدگاه‌ها