کد خبر : 1961258 | 07 شهریور 1402 ساعت 04:00 | 28.9K بازدید | 18 دیدگاه

وجه اشتراک پورموسوی و نکونام:

استقلالی‌ها از تاریکی به نور رسیدند

سیروس پورموسوی و جواد نکونام در یک موضوع شرایط مشابه داشتند، هیچکدام از آنها از شرایط نقل و انتقالاتی تیمشان رضایت نداشند و گلایه‌هایی نسبت به یارگیری داشتند.

استقلالی‌ها از تاریکی به نور رسیدند

به گزارش ورزش سه، بازی امروز استقلال تهران و خوزستان از لحاظ کیفیت بازی برای خوزستانی‌ها امیدوارکننده بود و آبی‌های تهران با کسب 3 امتیاز مسابقه به روند تیمی خود در آینده امیدوار شدند.

عملکرد تیم سیروس موسوی به شکلی بود که هواداران این تیم امیدوار شدند، بازیکنان استقلال خوزستان پس از پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه به حمایت از سرمربی خود پرداختند و اعتقاد داشتند که این تیم با سیروس پورموسوی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دو بازیکن با سابقه استقلال خوزستان محمد طیبی و عقیل کعبی با تاکید به این موضوع آینده تیم خودشان را امیدوارکننده دیدند.

1917143

در سویی دیگر استقلال جواد نکونام از 12 امتیاز موجود 9 امتیاز را گرفته است و در تلاش برای بهبود نقاط ضعف است، اگر استقلال در وقفه لیگ بتواند بازیکنان خارجی مدنظر نکونام را جذب کند و از لحاظ ابزار فنی دست نکونام باز شود آبی‌های تهران به عنوان یک مدعی جدی در لیگ برتر قد علم خواهند کرد.

سیروس پورموسوی و جواد نکونام با گذر از شرایط سختی که در پیش فصل مسابقات تجربه کردند و مشکلاتی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند امیدوارانه به ادامه مسابقات فکر می‌کنند و فوتبال خوبی ارائه می‌دهند.

دیدگاه‌ها