کد خبر : 1961261 | 07 شهریور 1402 ساعت 01:20 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

گاهی وقت‌ها به صحبت‌های اینزاگی گوش نمی‌دهم

اعتراف ستاره هلندی: مربی پرحرفی می‌کند!

دنزل دامفریس، ستاره هلندی اینترمیلان، اعتراف کرد که گاهی به خاطر پرحرفی اینزاگی به حرف‌های او گوش نمی‌دهد!

 اعتراف ستاره هلندی: مربی پرحرفی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان هفته دوم سری A را هم مثل هفته اول با پیروزی 2-0 پشت سر گذاشت. این تیم امشب موفق شد میزبانش کالیاری را با گل‌های دنزل دامفریس و لائوتارو مارتینز شکست دهد.

دامفریس، ستاره هلندی نراتزوری در پایان این دیدار با اشاره به جنب و جوش بسیار زیاد سیمونه اینزاگی در کنار زمین گفت: "او همیشه در کنار زمین این گونه پرهیجان است. او صحبت‌های زیادی کنار زمین انجام می‌دهد و من گاهی به این صحبت‌ها گوش نمی‌کنم چون خیلی پرحرفی می‌کند! من او را کاملا می‌شناسم و می‌دانم حرف‌هایش چقدر انگیزه‌ام را بالا می‌برد؛ بنابراین خیلی آنها را دوست دارم."

1917159

او در مورد این که در دو سمت مختلف بازی به کار گرفته شد گفت: "از این مسئله راضی‌ام و مشکلی بابت تغییر پست و جناحین بازی‌ام ندارم."

گل اول اینتر روی یک پرس عالی و ضربه نهایی دامفریس به ثمر رسید. ملی پوش هلندی تاکید کرد که این حرکات کاملا تمرین شده است: "تمرینات زیادی برای زمان‌های از دست رفتن توپ انجام می‌دهیم. انسجام خود را حفظ می‌کنیم و به توپ حمله ور می‌شویم تا هر چه زودتر پسش بگیریم. بنابراین این چیزها تصادفی نیست و همه را تمرین کرده‌ایم."

1917160

اینتر شروع خوبی در فصل جدید داشته و به عقیده دامفریس می‌تواند مدعی فتح اسکودتو باشد: "اسکودتو هدف اول ما در این فصل است. سال گذشته یک فصل عالی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم ولی امسال باید اسکودتو را ببریم و ستاره دوم را به دست بیاوریم. همه از ما انتظار این کار را دارند و به همین دلیل خیلی مهم است که انجامش دهیم. (به ازای هر 10 قهرمانی یک ستاره به لوگوی تیم‌های ایتالیایی افزوده می‌شود.)"

دیدگاه‌ها