کد خبر : 1961280 | 07 شهریور 1402 ساعت 05:47 | 17.5K بازدید | 20 دیدگاه

ایده ژسوس: تغییر گلر در بازی‌های لیگ قهرمانان

احتمال غیبت یاسین بونو در دیدار برابر نساجی

سرمربی الهلال پس از پیروزی برابر الاتفاق به تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت.

احتمال غیبت یاسین بونو در دیدار برابر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، الهلال موفق شد با 2 گل از سد الاتفاق عبور کند. ژرژ ژسوس سرمربی آبی‌ها در پایان این بازی با تمجید از خط دفاعی تیمش گفت: ما مدافعان با ارزشی داریم. بازگشت کولیبالی مهم است و نباید از سطح فنی فوق العاده محمد جحفلی به راحتی گذشت. ما تمبکتی، البلیهی و متعب المفرج را داریم، بنابراین مدافعان با ارزشی در تیم‌ها هستند.

سرمربی پرتغالی در خصوص عملکرد شاگردانش نیز گفت: بازیکنان در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. آنها با بازیکن قدرتمندی به نام جردن هندرسون روبرو شدند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است.

وی افزود: هوای گرم باعث کاهش عملکرد تیم شد. اجازه ندادیم الاتفاق به راحتی به دروازه‌مان برسد. پس از پایان بازی با بازیکنان دیدار کردم و از آنها بابت عملکرد خوبشان تشکر می‌کنم.

1893276

سرمربی الهلال در ادامه گفت: مالکوم و میشائیل در دو پست مختلف بازی می‌کنند در نتیجه حضور آنها در زمین تداخلی با یکدیگر ندارد. واکنشی که میشائیل در زمین از خود نشان داد، طبیعی است زیرا هدف او، ایجاد انگیزه در هم تیمی‌اش برای اصلاح اشتباهاتش بود.

ژسوس در پایان گفت: احتمال حضور عبدالله المعیوف به جای یاسین بونو در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. او قطعا در برخی از مسابقات آسیایی و حتی دیدارهای داخلی حضور خواهد داشت. المعیوف می‌خواهد بازی کند و به نیمکت نشینی عادت ندارد.

دیدگاه‌ها