کد خبر : 1961291 | 07 شهریور 1402 ساعت 07:26 | 54.8K بازدید | 53 دیدگاه

نامجومطلق: مجبوریم از این شیوه استفاده کنیم

انتقاد اسطوره استقلال از سبک کیک اند راش!

پیشکسوت استقلال به یکی از نقاط ضعف این تیم یعنی جدایی محبی و قایدی اشاره می کند و امیدوار است مهرداد محمدی بتواند جای آنها را پر کند.

انتقاد اسطوره استقلال از سبک کیک اند راش!

به گزارش ورزش سه، پیشکسوت استقلال که تا چندی پیش هم به عنوان کمیته فنی در این تیم مشغول و به نوعی در انتخاب جواد نکونام هم دخیل بود، در رابطه با عملکرد آبی ها در چهار هفته ابتدایی لیگ به خبرنگار ما گفت: باید بپذیریم با شرایطی که استقلال در فصل نقل و انتقالات داشته و مشکلات مدیریتی که پشت سر گذاشت، این تیم به صورت حرفه ایی بسته نشد و مشکلاتی هم بود که با مدیریت جواد نکونام از آن عبور کردند.

او ادامه داد: با این شرایط، استقلال نمی تواند از مدعیان لیگ باشد چرا که در هفته های اخیر محک جدی نخورده است. در هفته سوم و در دیدار مقابل سپاهان پر ستاره، عملکرد قابل قبولی داشت و موقعیت های خوبی را هم ایجاد کرد و ما دیدیم که گلی هم که خوردند بیشتر کارشناسان اعلام کردند خطا بوده است.

نامجومطلق می گوید: در رابطه با روند بازی باید بگویم استقلال دوندگی خیلی عالی داشت و وقتی جلوی تیم سپاهان می خواهید از جلو پرس بکنید، خیلی کار خطر ناکی است و با این حال استقلال در این زمینه بسیار خوب کار کرد. اما در فصل نقل و انتقالات به استقلال ضربه بزرگی زدند. با رفتن قایدی، محبی، سیلوا و غلامی که به نوعی ستون های تیم بودند با اینکه استقلال هنوز بازیکنان خوبی دارد ولی در این مورد بسیار به این تیم ضربه خورد و تضعیف شدند.

1721274

او با اشاره به پیروزی شیرین برابر استقلال خوزستان گفت: در اینگونه بازی ها مهم کسب سه امتیاز است که استقلالی ها از عهده انجام آن برآمدند. شاگردان نکونام در خط دفاعی خوب و منسجم ظاهر شدند ضمن اینکه مهرداد محمدی توانست اولین گلش را برای تیم به ثمر برساند. امیدوارم او زودتر به شرایط ایده آل برگردد و به تیم استقلال کند. چرا که آمادگی بالای محمدی به سود تیم است.

او درباره مشکلات بین کادرفنی و مدیریت این تیم ینز گفت: مشکلات بین ارکان باشگاه قطعا به ضرر تیم تمام خواهد شد و اگر ارکان باشگاه که شامل مدیریت، هواداران، هيئت مديره و مدیرعامل این باشگاه می شوند بخواهند با مربی این تیم وارد حاشیه شوند، دودش به چشم استقلال که امید هواداران میلیونی است، می رود. این اختلافات تاثیرش را به مرور نشان می‌دهد و باعث می شود که استقلال به موفقیت نرسد. در هر باشگاه برای رسیدن به این مهم، باید همه ارکان باهم متحد باشند تا در نهایت موفقیت به دست بیاید.

پیشکسوت استقلال درباره خرید دو بازیکن خارجی در پست های هافبک و مهاجم اینگونه نظر داد: استقلال نیاز حیاتی و مبرم به خرید این دو بازیکن دارد تا بتواند هم ترکیبش را ترمیم کرده و هم جواد نکونام بتواند تاکتیکش را به راحتی در زمین پیاده کند. استقلال همیشه با بازی هوایی بیگانه بوده است و در فصل قبل هم با داشتن بازیکنانی پا به توپ مثل محبی و قایدی بیشتر مشکلات استقلال حل شده بود ولی آبی ها در این فصل با نبود بازیکن پا به توپ، مجبور به بازی هوایی شده اند که امیدوارم با خرید دو بازیکن خارجی خوب در پست هافبک و یک بازیکن تمام کننده در پست مهاجم، این مشکلات بر طرف شود.

دیدگاه‌ها