کد خبر : 1961300 | 07 شهریور 1402 ساعت 02:51 | 9.5K بازدید | 17 دیدگاه

مدیرعامل فولاد: سعی داریم ‌از ایمان مبعلی استفاده کنیم

مذاکره فولاد با نویدکیا و فرکی تایید شد

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص وضعیت نیمکت این تیم صحبت‌هایی انجام داد.

مذاکره فولاد با نویدکیا و فرکی تایید شد

به گزارش ورزش سه، فولاد پس از جدایی منصوریان هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته و کمک مربیان منصوریان هدایت این تیم را در دیدار با پرسپولیس بر عهده خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد به عنوان مهمان تلفنی در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در این خصوص گفت: اولویت اول ما با توجه به مسیری که برای ما ترسیم کرده‌اند مربی ایرانی است. رزومه مربیان مختلفی را بررسی و بعضا مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشیم. به جز گزینه‌های ایرانی گزینه‌های دیگری را هم بررسی کرده‌ایم و اگر هیات مدیره و سیاست گذاران باشگاه احیاناً به ما اجازه بدهند ما برای هر شرایطی آمادگی داریم.

وی در خصوص گزینه‌های ایرانی گفت: ما با آقای دایی مستقیما مذاکره نکرده‌ایم( غیر مستقیم صحبت شده) اما با آقای نویدکیا و آقای فرکی مذاکره مختصری داشته‌ایم.

او در مورد حضور ایمان مبعلی در بین گزینه‌ها هم گفت: آقای مبعلی و چند مربی بومی دیگر هم مدنظر هستند تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم اما شرایط را باید بررسی کنیم و تمام اعضای هیات مدیره باید روی یک اسم توافق کنند.

شعبانی در پایان در خصوص میزبانی دیدار با پرسپولیس و‌بلیط فروشی نیز گفت:  در این دیدار مربیان حاضر در کادرفنی آقای منصوریان هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت. طبق قوانین فدراسیون ۹۰ درصد جایگاه متعلق به میزبان است و سعی ما این است از مهمانان پذیرایی خوبی داشته باشیم اما طبق قانون همان ۹۰ -۱۰ را سعی ‌میکنیم رعایت کنیم. بیست‌‌و خورده‌ای هزار(!) بلیط هم برای این بازی به فروش خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها