کد خبر : 1961302 | 07 شهریور 1402 ساعت 08:00 | 22.8K بازدید | 3 دیدگاه

استقبال سرمربی سابق رم از خرید مهاجم جنجالی

اوزه‌بیو دی فرانچسکو، سرمربی سابق رم، معتقد است روملو لوکاکو می‌تواند مهره تاثیرگذاری در ترکیب رم باشد.

استقبال سرمربی سابق رم از خرید مهاجم جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، اوزه‌بیو دی فرانچسکو، سرمربی سابق رم و سرمربی فعلی فروزینونه، در مورد قرارداد احتمالی روملو لوکاکو اظهار نظر داشت.

در مصاحبه‌ای با رادیو 1، دی فرانچسکو نظرات خود را در مورد احتمال انتقال لوکاکو به رو و همچنین شروع ضعیف جالوروسی در فصل به اشتراک گذاشت.

این مربی ایتالیایی گفت: "رم با آمدن لوکاکو مزیت بزرگی خواهد داشت. اگر او به پایتخت بیاید، خوب کار خواهد کرد: ما در مورد یک بازیکن بسیار قوی و مدرن صحبت می‌کنیم که می‌تواند تفاوت ایجاد کند."

او درمورد عملکرد رم در فصل جاری گفت: "راستش را بگویم، من انتظار نداشتم رم فصل را اینطور شروع کند. اما  همچنین فکر می‌کنم که آن‌ها مستحق شکست برابر هلاس ورونا نبودند."

لوکاکو روز گذشته برای پیوستن به رم توافق خود را اعلام کرد. این مهاجم بلژیکی در برنامه‌های مائوریسیو پوچتینو جا نداشت و به دنبال تیم جدید بود.

لوکاکو قرار است امروز به ایتالیا سفر کند تا آخرین مراحل انتقال قرضی از چلسی به رم را تکمیل کند. ارزش این قرارداد برای مهاجم سابق اینتر 5 میلیون یورو اعلام شده است.

این بازیکن در تابستان امسال اقدامی جنجالی انجام داد. او قرار بود برای انتقال دائمی به اینتر توافق خود را اعلام کند که مشخص شد به صورت مخفیانه با یوونتوس هم مذاکراتی داشته است. به همین دلیل اینتر از خرید او منصرف شد و لوکاکو با گذشت یک فصل به صورت قرضی در اینتر به چلسی بازگشت.

دیدگاه‌ها