کد خبر : 1961303 | 07 شهریور 1402 ساعت 08:46 | 17.4K بازدید | 53 دیدگاه

تیم ملی والیبال و یک فاجعه: حتی بدتر از تیم ١٩٩٩!

تیم ملی والیبال ایران حتی نتوانست همانند تیم ۱۹۹۹ عمل کند.

تیم ملی والیبال و یک فاجعه: حتی بدتر از تیم ١٩٩٩!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی انتقاد آمیز و با نتیجه سه بر صفر برابر ژاپن شکست خورد تا جای هیچگونه دفاعی را از خود به جای نگذارد.

اما نکته فاجعه‌آور ماجرا جایی است که تیم ملی آن هم در خانه خود نتوانست حتی عملکرد تیم سال ۱۹۹۹ که یک تیم کاملا معمولی بود را به نمایش بگذارد و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. در حالی که تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۹۹۹ و در قهرمانی آسیا در تهران یک ست از ژاپن گرفت، آن هم وقتی که کسی انتظارش را نداشت.

یک رکورد منفی دیگر آنکه ایران با باخت سه بر صفر مقابل ژاپن، در بازی‌های رسمی سومین شکست سه بر صفر پی در پی مقابل این تیم را متحمل شد، اتفاقی که فقط در سال‌های ۱۹۹۳، ۱۹۹۵ و ۱۹۹۷ شاهد آن بودیم که سه بار پشت سر هم آن هم سه بر صفر مقابل ژاپن مغلوب شویم.

حالا باید دید این رکورد منفی تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد. با توجه به حضور تیم ب ژاپن در بازی‌های آسیایی شاید این بهترین فرصت برای عطایی و بازیکنان باشد تا از رکورد منفی دیگری جلوگیری کند.

1917247
عکسی از تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۹۹۹ با حضور پیمان اکبری، مصطفی کارخانه، جواد محتشمیان( گزارشگر)، محمد حسین نجاتی و عزیز پرتوی. این تیم برای اولین بار یک ست از ژاپن گرفت.

دیدگاه‌ها