کد خبر : 1961372 | 07 شهریور 1402 ساعت 12:58 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف ستاره ایتالیا: باور نمی‌کنیم مانچینی رفت

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، از تصمیم ناگهانی و استعفای روبرتو مانچینی شوکه شده است.

اعتراف ستاره ایتالیا: باور نمی‌کنیم مانچینی رفت

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم مانچینی برای کناره‌گیری از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در فاصله کمتر از یک سال تا شروع رقابت‌های یورو 2024 برای همه عجیب و غیرمنتظره بود. 

او حالا هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده گرفته تا در جام ملت‌های آسیای 2024 روی نیمکت این تیم بنشیند و لوچانو اسپالتی هم جانشین او در تیم ملی ایتالیا شده است. 

دوناروما در گفتگو با DAZN درباره این اتفاق اظهار داشت: «هیچکس انتظار استعفای مانچینی را نداشت. من با او صحبت کردم. با هم خیلی حرف زدیم. از او به خاطر این که به ما در تاریخ‌سازی کمک کرد تشکر کردم. 

1910258

متاسفانه نتوانسته بودیم به جام جهانی 2022 صعود کنیم اما با قهرمانی در جام ملت‌های اروپا تاریخ‌سازی کردیم و این افتخار برای همیشه به نام ما و مانچینی در تاریخ فوتبال این کشور باقی خواهد ماند.»

این دروازه‌بان پاری سن ژرمن در پاسخ به سوالی درباره حضور اسپالتی روی نیمکت این تیم گفت: «من هرگز پیش از این با اسپالتی دیدار نکردم اما پس از افتخاری که در ناپولی به دست آورد، مطمئنا می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و کارهای بزرگی انجام دهد.»

او همچنین با اشاره به رقابت نزدیک تیم‌های ایتالیایی برای قهرمانی در سری آ اضافه کرد:« فکر می‌کنم چند تیم هستند که شانس جنگیدن برای قهرمانی تا آخر فصل را دارند. اینتر، ناپولی و میلان. رقابت سختی است و بسیار جذاب خواهد بود.»

دیدگاه‌ها