کد خبر : 1961389 | 07 شهریور 1402 ساعت 14:09 | 37.8K بازدید | 71 دیدگاه

چرا برای استان‌های محروم و فقیر کمپ نمی‌سازی؟

حمله و توهین باورنکردنی عباس جدیدی به دبیر!

عباس جدیدی چند روز بعد از افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی به شکل عجیب و توهین آمیزی به رئیس فدراسیون کشتی حمله کرد.

حمله و توهین باورنکردنی عباس جدیدی به دبیر!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر که در چند سال اخیر تاکید زیادی روی ایجاد زیرساخت برای کشتی داشته، اخیرا توانست با تکمیل پروژه‌هایی که مدت‌ها در حال ساخت بود، مراسم افتتاحیه‌ای را برای این مجموعه بزرگ و فوق العاده کشتی برگزار کند. در این مراسم که با حضور رئیس مجلس و سرپرست وزارت ورزش برگزار شد، علیرضا دبیر ادعا کرد چنین کمپی با این امکانات در اختیار رئال مادرید و بارسلونا هم نیست.

اما دو روز بعد از انتشار تصاویر این مراسم در اینستاگرام فدراسیون کشتی، عباس جدیدی، قهرمان سابق جهان که اخیرا در انتخابات رقیب علیرضا دبیر بود، با نوشتن جملاتی عجیب به رئیس فدراسیون کشتی حمله کرد. 
جدیدی که چهار سال قبل هم رقیب دبیر در انتخابات بود، در این مدت رابطه‌اش با رئیس فدراسیون کشتی فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. او حتی به عنوان نماینده ایران در انتخابات کنفدراسیون کشتی آسیا هم معرفی شد؛ اگرچه نتوانست رای لازم را کسب کند.

عباس جدیدی که بعد از انتخابات هم مصاحبه تندی کرده بود، زیر پست مربوط به افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون کشتی در حالی که از کلمات توهین آمیز هم استفاده کرده، به شکلی باورنکردنی به انتقاد از علیرضا دبیر پرداخته است.
حالا باید دید واکنش علیرضا دبیر به کامنت‌های عجیب و تند جدیدی چه خواهد بود. در حالی که دبیر در سال‌های اخیر سعی کرده ارتباط نزدیکی با جدیدی برقرار کند و در خیلی از مراسم‌ها نیز از او دعوت کرده، اما فعلا ارتباط این دو قهرمان و هم تیمی سابق کاملا شکراب شده است. 

جدیدی در کامنت‌های خود بیشتر به این موضوع انتقاد کرده که چرا علیرضا دبیر در استان‌های محروم و به جز تهران امکاناتی برای کشتی فراهم نکرده و تصمیم به هزینه کردن در تهران و ساخت این مجموعه بزرگ در فدراسیون کشتی کرده است.

1917348
1917349

دیدگاه‌ها