کد خبر : 1961393 | 07 شهریور 1402 ساعت 14:28 | 13.2K بازدید | 21 دیدگاه

هیئت مدیره استقلال زور ندارد

نصی عبداللهی: از نکو حمایت می‌کنم

چهره کهنه‌کار باشگاه استقلال معتقد است علی خطیر باید از سمت خود استعفا بدهد.

نصی عبداللهی: از نکو حمایت می‌کنم

به گزارش "ورزش‌ سه"، نصرالله عبداللهی در گفت‌وگویی با تسنیم، درباره انتقادهای بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: آنطور که شنیده‌ام شرایط استقلال خوب نیست و باشگاه بدهی‌های زیادی دارد. تیم کمبود بازیکن دارد و مشخص نیست، چرا تقویت نشده است. از صمیم قلب از جواد نکونام حمایت می‌کنم. او را از قدیم می‌شناسم و مربی زحمتکش و فهمیده‌ای است. او مربی واردی است و جزو مربیان برتر فوتبال ایران.

بولت استقلالاعضای هیئت مدیره استقلال را نمی‌شناسم
وی در ادامه افزود: استقلال به لحاظ مربی و تمرینات مشکلی ندارد و مربی بدنساز خارجی بالای سر تیم است، ولی از درون باشگاه خبرهای خوبی نمی‌شنوم. متأسفانه پول بازیکنان داده نشده و سر و صدای‌شان در آمده است. من که اعضای هیئت مدیره را نمی‌شناسم و فقط علی خطیر مدیرعامل باشگاه را می‌شناسم. فکر نمی‌کنم خطیر از پس هزینه‌های باشگاه بربیاید، چون او به جایی وابستگی نداشته و ارتباطی ندارد که کاری کند. اگر شرایط به همین منوال پیش برود، وضعیت بدتر‌ خواهد شد. استقلال تیم خوبی است و فقط نیاز به یکی دو بازیکن دارد، بازیکنانی که با صلاحدید کادر فنی جذب شوند. همه تیم‌ها تقویت شدند، ولی برای استقلال کاری نکردند. مدیران باشگاه حتی نتوانسته‌اند بخشی از مطالبات بازیکنان را در این فصل پرداخت کنند.

1319664

بولت استقلالکسانی که در استقلال هستند، زوری ندارند
مدیران باشگاه استقلال هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، چون زورشان نمی‌رسد.»، پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این جمله اضافه کرد: اعضای هیئت مدیره استقلال افراد غریبه‌ای هستند. خطیر که می‌دانست زورش نمی‌رسد، به چه علت آمد؟ پول پیدا کردن و پرداخت بدهی‌ها مشکل است و تعجب می‌کنم چرا قبول کرد که مدیرعامل استقلال شود. فکر می‌کنند اگر اسپانسر بگیرند، همه چیز حل می‌شود، در صورتی که اینطوری نیست. بدهی‌های زیادی روی دست باشگاه مانده است. مقامات بالاتر باید تصمیم بگیرند و به فکر استقلال باشند، وگرنه این‌هایی که در استقلال هستند، نمی‌توانند کاری کنند. افرادی که در استقلال پُست دارند از سازمان خصوصی‌سازی آمده‌اند و حد و حدودی برای کار کردن دارند.

بولت استقلالچرا شرایطی به وجود آوردند که کریمی برود؟
عبداللهی درباره اظهارات جواد نکونام در نشست خبری قبل و بعد از بازی با استقلال گفته است: او درست می‌گوید و شرایط اصلاً خوب نیست. باید افرادی متولی باشند که حرف‌شان اعتبار داشته باشد و پول پیدا کنند. باشگاه به بانک شهر و جاهای دیگر بدهکار است و هر ماه قسط می‌دهد. جای خطیر بودم همین فردا از باشگاه استقلال می‌رفتم. می‌دانم او نمی‌تواند کاری کند. حجت کریمی را هم نمی‌شناختم، اما حداقل توانست بدهی‌های خارجی و سنگین باشگاه استقلال را پرداخت کند. چرا؟ چون زور و اعتبارش می‌رسید. اشتباه کردند شرایطی به وجود آوردند که کریمی از استقلال برود. من در استقلال بزرگ شده‌ام و می‌دانم مدیران فعلی استقلال نمی‌توانند کاری انجام دهند. وقتی امثال حجت کریمی توانستند کاری کنند، باید می‌گذاشتند او بماند، نه اینکه فضا را طوری پیش ببرند که هوادار تصور کند استقلال با امثال کریمی‌ها به جایی نمی‌رسد.

1917047

بولت استقلالجای خطیر بودم از مدیرعاملی استقلال استعفا می‌کردم
وی ادامه داد: اگر وزارت ورزش و جوانان صاحب استقلال است باید پاسخگوی عدم حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشد. حتی مقامات بالاتر از جمله رئیس جمهور نیز باید به مشکلات باشگاه استقلال ورود کنند، قرار نیست با احساسات مردم بازی شود. استقلال تیم بزرگی است و ادامه این روند برای باشگاه دردسرساز می‌شود. در شرایط کنونی برنده شدن استقلال مردم را ساکت کرده است، وگرنه چند صباح دیگر سر و صدای همه در می‌آید. بازیکنان از سال گذشته طلب دارند و امسال هم چیزی نگرفته‌اند. نکونام، کادر فنی و بازیکنان کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. هیئت مدیره باید هر چه زودتر کاری کند. جای خطیر بودم از مدیرعاملی استقلال استعفا می‌کردم و می‌رفتم، چون نه زوری دارد و نه اعتباری. اعضای هیئت مدیره هم از طرف سازمان خصوصی‌سازی آمده‌اند و کاری از دست‌شان برنمی‌آید. باید اتفاق بزرگی در این باشگاه بیفتد.

دیدگاه‌ها