کد خبر : 1961409 | 07 شهریور 1402 ساعت 15:30 | 23.6K بازدید | 42 دیدگاه

حمله تند گاتزتا به مانچو

شک نکنید: مانچینی ایتالیا را به پول فروخت

گاتزتا دلو اسپورت با انتشار مقاله‌ای روبرتو مانچینی را به بی‌احترامی به اعتماد میلیون‌ها ایتالیایی به خاطر دلارهای سعودی متهم کرد.

شک نکنید: مانچینی ایتالیا را به پول فروخت

به گزارش "ورزش سه"، در مقاله گاتزتا آمده است: آخرین ضربه پشت پای مانچینی موفق نبود. حالا برای همه مشخص است و از همان ابتدا نیز روشن بود که مانچینی تنها به خاطر پول از تیم ملی ایتالیا جدا شد.

 سوء تفاهم با گراوینا (رئیس فدراسیون)، اعتمادی که دیگر احساس نمی‌کرد، فضایی که تغییر کرده بود، تغییرات در کادر فنی‌اش و دلایلی دیگری که او سعی کرده بود توضیح دهد، چرا نیمکت ایتالیا را رها کرده، به دور از واقعیت بودند و این مهم تنها پس از گذشت چند روز فاش شد.

1917018

هوای تیم ملی بسیار هم عالی است. همانطور که در فرهنگ بدبینی غوطه‌ور هستیم، طبعا کسانی هستند که جدایی مانچو را توجیه کرده‌اند: چگونه می‌توان چنین پولی را رد کرد و او در عمل انجام شده قرار گرفته است.

وقتی پیراهن آبی را انتخاب می‌کنید، زمانی که نماینده یک کشور هستید، وقتی بچه‌ها برای پوشیدن پیراهنی با نام شما در صف قرار می‌گیرند، باید مثل یک حرفه‌ای به قرارداد خود احترام بگذارید. به خصوص وقتی در تمام دوران حرفه لوکس و موفق خود بیش از حد هم به دست آورده باشید. هیچ پولی وجود ندارد که ارزش اعتماد میلیون‌ها ایتالیایی را داشته باشد. مربیگری تیم ملی قبل از هر چیز یک تعهد است، یک مسئولیت. افتخاری که می‌توانیم بگوییم با کلمات قابل وصف و درک نیست.

1917017

به نظر فدراسیون باید تلافی از مانچینی را جدی بگیرد و مبلغی نمادین به عنوان غرامت برای خسارت هنگفت وارد شده را مطالبه کند. تصور کنید اسپالتی هنوز در ناپولی بود و کونته در لیگ برتر، چه کسی می‌خواست جانشین او شود؟

از طرفی مربی فعلی عربستان با توجه به دستمزد هنگفت فعلی‌اش می‌تواند هزینه را پرداخت کند. اگرچه ما متوجه نشده‌ایم که حقوق واقعی او چقدر است یا اینکه آیا او در ایتالیا مالیات این دستمزد را خواهد داد یا خیر. او فردای استعفایش با همه روزنامه‌ها حرف زد به جز گاتزتا، چون می‌دانست ما حقیقت را در موردش می‌دانستیم. اینطور نیست آقای مانچینی؟

دیدگاه‌ها