کد خبر : 1961418 | 07 شهریور 1402 ساعت 15:50 | 34.6K بازدید | 32 دیدگاه

هر اتفاقی در این 4 روز ممکن است

پوچتینو هواداران چلسی را ذوق زده کرد

مائوریسیو پوچتینو احتمال تحولات زیاد در نقل و انتقالات چلسی به فاصله 4 روز تا پایان بازار تابستانی را رد نکرد.

پوچتینو هواداران چلسی را ذوق زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در جام اتحادیه فوتبال انگلیس از ساعت 22.30 به وقت تهران میزبان ویمبلدون است. آبی‌ها پس از برتری 3-0 برابر لوتون در لیگ، روحیه بالایی دارند و در هر صورت جام اتحادیه می‌تواند مسیری ساده‌تر برای کسب جام در یک فصل باشد.

1917388

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت نقل و انتقالات چلسی گفت: «صادقانه بگویم که نمی‌دانم. در چند روز اخیر ما بسیار روی تلاش برای ریکاوری بازیکنان و نیز بازی جام اتحادیه برابر ویمبلدون تمرکز کرده‌ایم. من می‌دانم که باشگاه بسیار سخت کار می‌کند تا در نقل و انتقالات کارهای باقی مانده را تمام کند، ممکن است در این چهار روز اتفاقاتی جدید بیفتد و این را رد نمی‌کنم. در این مورد باشگاه کاری که نیاز است را انجام خواهد داد.»

خروجی‌های بیشتر مثل لوکاکو و هادسون اودوی: «من درگیر این مسائل نیستم و روی تیم متمرکز هستم. این بین باشگاه و بازیکن است. هیچ کس اطلاع ندارد که وضعیت آنها چطور خواهد شد. وقتی انتقالی انجام شود، باشگاه اطلاع رسانی خواهد کرد.»

برنامه شما در صورت جدایی کوکوریا: «من نمی‌توانم بر اساس حدس و گمان یا شایعات صحبت کنم. فردا او می‌تواند بازی کند. باشگاه با من در مورد جدایی او حرف نزده است. همه بازیکنانی که در دسترس هستند، در برنامه‌های من جای دارند. بله، همه بازیکنانی که در فهرست ما هستند در برنامه‌های من نیز قرار دارند، حتی اگر تاکنون بازی نکرده باشند.»

1912852

جام اتحادیه مهم است؟ «همه مسابقات برای چلسی مهم هستند. از لحاظ مصدومان بدشانس بوده‌ایم و بازی فردا فرصت خوبی برای بازیکنان جوان و کسانی است که در سه بازی قبلی کمتر به میدان رفته‌اند. ما بازیکنانی داریم که نیاز است روی آنها خیلی ریسک نکنیم و بیشتر به آنها استراحت بدهم. همه چیز را به دقت آنالیز کرده‌ام.»

وضعیت بلاتکلیف نقل و انتقالات چلسی چهار روز مانده به بسته شدن پنجره تابستانی: «فکر می‌کنم باشگاه کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. این برنامه قبل از ورود من طراحی شده بود و پروژه‌ای وجود دارد تا تیم پس از یک فصل بد متحول شود. به همین دلیل است که باشگاه خیلی سخت کار می‌کند و انجام همه کارها در یک یا دو ماه هرگز آسان نیست. باشگاه از نظر تزریق مالی کار فوق العاده‌ای انجام داده و ما سعی می‌کنیم کارهای فنی لازم برای بهبود تیم را انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها