کد خبر : 1961422 | 07 شهریور 1402 ساعت 16:26 | 37K بازدید | 31 دیدگاه

هاشمی‌نسب و همان نگاه آشنا (عکس)

مهدی هاشمی‌نسب با چشم‌های از حدقه درآمده در لب خط در بازی استقلال مقابل استقلال از نوع خوزستان.

هاشمی‌نسب و همان نگاه آشنا (عکس)

به گزارش ورزش سه، اگر مهدی هاشمی‌نسب شهرتی در فوتبال ایران دارد، به واسطه همین میمیک عجیب و غریب و بی‌تکرار صورت و البته رفتار کاریزماتیکی است که در تمام دوران بازیگری از خود به نمایش گذاشته است.

هاشمی‌نسب در دوران مربیگری تبدیل به فردی مشهور شد که سرمربی می‌تواند برای جمع کردن حاشیه‌ها روی او حساب کند؛ شبیه به آنچه کریم باقری در پرسپولیس از خود به نمایش می‌گذاشت. از این رو استقلالی‌ها که سال‌ها به دنبال پیدا کردن فردی در شمایل کریم باقری بودند، هاشمی‌نسب را روی هوا زدند و او حالا روی نیمکت این تیم جولان می‌دهد.

این عکس داود امان‌الله از لحظه‌ای است که هاشمی‌نسب در صحنه‌ای از رخ دادن ماجرایی در کنار خط عصبانی شده و با فریاد بلند بازیکن خودی یا تیم مقابل را متوجه خود می‌کند؛ صحنه‌هایی که از این به بعد از هاشمی‌نسب بیش از این خواهیم دید.

1917409

کادرفنی استقلال قبلا در فولاد نیمکتی به مراتب پرتحرک‌تر و تمرکزگیرتر داشت اما در مدت این چهار هفته فعلا آنها سعی کرده‌اند آرام و بی حاشیه باشند؛ اگرچه در بازی سپاهان لحظه‌ای این تعادل به هم خورد...

هاشمی‌نسب که دیروز در ابتدای مسابقه نسخه‌ای از پیراهن شماره بیستش را که به پرسپولیس گل زده بود، دریافت کرد، در پایان بدون گفتگو خبرنگاران را ترک کرد اما هر صحبت او در طول مسابقات این فصل به شدت وایرال و تا حد امکان هم‌رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها