کد خبر : 1961439 | 07 شهریور 1402 ساعت 17:31 | 27.7K بازدید | 15 دیدگاه

دو ستاره‌ای که پیراهن آبی قسمت‌شان نبود

امیرحسین حسین‌زاده و منتظر محمد، دو بازیکن مورد توجه بازی تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان بودند.

دو ستاره‌ای که پیراهن آبی قسمت‌شان نبود

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد، هافبک عراقی سابق استقلال که به مس رفسنجان پیوسته، یک نیمه مقابل تراکتور بازی کرد و حسین‌زاده نیز بعد از یک ساعت پرتلاش در دقیقه ۶۰ جای خود را به مهدی عبدی داد تا این بازیکن گل برتری تراکتور را به ثمر برساند.

البته به نظر ساکت از عملکرد فنی منتظر محمد راضی نبود، چرا که او تنها بعد از ۴۵ دقیقه تعویض شد و به جز شوتی از راه دور در نیمه اول، آنچنان تاثیری روی بازی نگذاشت؛ اگرچه این عراقی جوان چیزهایی در فوتبالش دارد.

از طرف دیگر امیرحسین حسین‌زاده که در طولانی مدت به تراکتور پیوسته، در دیدار مقابل مس رفسنجان نمایش نسبتا خوبی داشت و نشان داد که بازی به بازی با شرایط تیم در حال اخت شدن بیشتر است و اگرچه فاصله‌ای بعید با پیراهن استقلال دارد، اما در تراکتور هم می‌تواند همان ستاره‌ای باشد که هواداران فوتبال از او انتظار دارند.

1917429

البته رقابت در تیم تراکتور شدید است و وجود وینگرهای بی‌شمار فرصت بازی ۹۰ دقیقه‌ای را از آنها سلب می‌کند؛ کمااینکه دیروز تمام وینگرها تعویض شدند. اما به هر حال حسین‌زاده مهره قابل اعتنایی برای تراکتور است و هر چه بگذرد، باید تاثیر بیشتری روی نتایج و بازی‌های تیم بگذارد.

دیدگاه‌ها