کد خبر : 1961446 | 07 شهریور 1402 ساعت 17:44 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

حامد لک و سوپر واکنش روز اول هفته چهارم

اینکه حامد لک در ورزشگاه یادگار نمایش خوبی از خود نشان بدهد چیز مسبوق به سابقه‌ای است.

حامد لک و سوپر واکنش روز اول هفته چهارم

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان باتجربه مس رفسنجان در دیدار روز گذشته تیمش مقابل تراکتور در نیمه اول یکی از همان واکنش‌های مختص به خود را به نمایش گذاشت و با یک سوپر واکنش از گلزنی مهدی شیری، مدافع راست پیش‌کشیده تراکتور، جلوگیری کرد.

حامد لک در مسابقه دو هفته پیش تیمش مقابل نساجی هم یک واکنش استثنایی از خود نشان داده بود که زیاد در لیگ مشابه آن را نمی‌بینیم. او البته در نهایت مغلوب ضربه مهدی عبدی، هم‌تیمی سابقش در پرسپولیس، شد و دست خالی میدان را ترک کرد اما تلاشش را برای موفقیت تیمش در یادگار انجام داد؛ از جمله از جریان انداختن بازی در لحظاتی که تراکتور سعی می‌کرد با سرعت دادن به جریان مسابقه، به خصوص با حرکات وینگرهایش در پشت محوطه جریمه، نتیجه را به سود خود تغییر بدهد.

لک البته از شروع این فصل چندان راضی نیست، چرا که در چهار بازی این فصل تنها در یک بازی موفق به کلین‌شیت شده و این برای او که دروازه‌بان پر سیوی هم هست، چندان رضایت‌بخش نیست، چرا که در نهایت عملکرد دروازه‌بان‌ها در ایران با گل نخوردن در بازی‌ها سنجیده می‌شود.

1917443
1917444

جالب اینکه در سمت روبرو حسین پورحمیدی دروازه‌بان جوانی بود که شاید حامد لک روزهای مشابه او را در تراکتور تجربه کرده است؛ روزهایی که او باید آن را پشت سر می‌گذاشت تا به یک دروازه‌بان تراز اول در سطح فوتبال ایران تبدیل بشود.

دیدگاه‌ها