کد خبر : 1961451 | 07 شهریور 1402 ساعت 17:56 | 30.3K بازدید | 21 دیدگاه

پسر طلایی لیورپول از کلوپ گلایه دارد

داروین نونیز، محبوب‌ترین ستاره این روزهای لیورپول، می‌گوید در بازی با نیوکسل با خشم وارد زمین شده و همین خشم از علت‌های مهم موفقیتش در به ثمر رساندن دو گل بوده است.

پسر طلایی لیورپول از کلوپ گلایه دارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکشنبه شب در یک بازی پر فراز و نشیب موفق شد دست به بازگشتی بزرگ بزند و بازی 1-0 باخته را با دو گل تماشایی از داروین نونیز با پیروزی 2-1 به پایان برساند.

داروین نونیز امروز در یک مصاحبه از فشارهایی که از زمان پیوستنش به لیورپول با آنها مواجه شده صحبت کرد و گفت در بازی با نیوکسل با خشم وارد زمین شده و همین خشم در موفقیتش نقش داشته است. مشخص است که این مهاجم اروگوئه‌ای از نیمکت‌‌نشینی در لیورپول راضی نیست.

بسیاری از هواداران لیورپول بعد از درخشش استثنایی نونیز در بازی یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی از یورگن کلوپ خواستند او را از بازی‌های بعد به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین کند.

1917449

نونیز در این مصاحبه با اشاره به انتقادهای شدید از او در شبکه‌های اجتماعی گفت: "قبلا خیلی در شبکه‌های اجتماعی بودم، ولی فهمیدم با حضور در آنها حالم بد می‌شود. چون دائم از من انتقاد می‌شد، ولی حالا که اصلا به آنها نگاه نمی‌کنم انتقادی نمی‌بینم. پس با خیال راحت و در سکوت کار می‌کنم. من اینطوری راحتم. بگذار هر چه دلشان می‌خواهد بگوید. مهم این است که مغزم راحت است".

ستاره اروگوئه‌ای لیورپول در ادامه درباره بازی یکشنبه مقابل نیوکسل گفت: "مربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند و من به نظرش احترام می‌گذارم. او هر چند دقیقه که به من بدهد من در سکوت کار خودم را خواهم کرد و سعی می‌کنم بهترین بازی را انجام بدهم. در بازی با نیوکسل با خشم وارد زمین شدم. مگر می‌شود خشمگین نبود؟ یک فوتبالیست دوست دارد همیشه بازی کند و فیکس باشد. من هر وقت وارد زمین می‌شوم سعی می‌کنم بهترین باشم ولی انتخاب بازیکن به عهده مربی است. ما با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. سال پیش فصل خوبی نداشتیم و امیدوارم امسال همه چیز خوب پیش برود".

دیدگاه‌ها