کد خبر : 1961465 | 07 شهریور 1402 ساعت 19:05 | 64K بازدید | 8 دیدگاه

آقا ساکت گفت احترام بگذار و اعتراض نکردم

پدیده جدید لیگ، نیامده خبرساز شد!

پدیده مس رفسنجان بعد از هفته چهارم لیگ برتر در کانون توجهات قرارگرفته؛ او از اتفاقات صحبت می‌کند.

پدیده جدید لیگ، نیامده خبرساز شد!

به گزارش "ورزش سه"، در کنار ستاره‌های مطرحی که در چهار هفته ابتدایی لیگ برای مس رفسنجان به میدان رفتند، ساکت الهامی به برخی بازیکنان جوان هم فرصت خودنمایی داده است. یکی از این بازیکنان محمد اکبری هافبک بومی مس است که در جریان بازی با تراکتور هم ۴۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و البته به واسطه یک صحنه مشکوک خبرساز شد.

اکبری ۲۱ ساله در دقیقه ۷۴ بازی دیروز طی برخورد با مدافع تراکتور در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین موضوع حرف و حدیث‌هایی را پیش آورده است.

محمد اکبری درباره شکست تیمش در تبریز مقابل تراکتور به خبرنگار ما گفت: تیم ما در تبریز نمایش خوبی داشت و روند روبه رشدمان به خوبی قابل مشاهده بود. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و فقط روی یک غافلگیری دروازه ما باز شد. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که با بدشانسی هدر رفت و در کل حق ما به هیچ عنوان شکست نبود.

این بازیکن جوان درباره خطای مشکوک به پنالتی که روی خودش اتفاق افتاد بیان کرد: در آن لحظه بازیکن تراکتور پشت پای من را زد و باعث سرنگونی‌ام شد. به نظر خودم خطا اتفاق افتاد اما باید کارشناسان داوری در این باره اظهار نظر کنند.

1917466

اکبری در پاسخ به این پرسش که چرا بلافاصله بعد از برخورد از جایش بلند شد و اعتراضی به تصمیم داور نکرد، گفت: من یک بازیکن جوان هستم که طبیعتاً باید به دستورات مربیانم گوش بدهم. آقای الهامی، سرمربی ما، همیشه در تمرینات و مسابقات از بازیکنان می‌خواهند که به داوران احترام گذاشته شود و حدالامکان اعتراضی به تصمیمات داوری نداشته باشیم تا آنها بتوانند با آرامش کار خود را ادامه دهند. در آن صحنه با اینکه بازیکن حریف پشت پایم را زد اما نخواستم آرامش داور را با اعتراض به هم بزنم.

او درباره اینکه در لیگ بیست و سوم اولین تجربه حضور در سطح حرفه‌ای فوتبال را تجربه می‌کند، گفت: این اتفاق را مدیون آقای ساکت الهامی هستم. این روزها همه از آقا ساکت نتیجه می‌خواهند، اما ایشان با وجود اینکه فشارهای زیادی را تحمل می‌کند به بازیکنان جوان و بومی رفسنجان فرصت بازی می‌دهد. باید از او تشکر کنم و بگویم قدردان محبت‌هایش هستم. امیدوارم با بازی‌های خوب بتوانم جواب اعتماد سرمربی را بدهم.

اکبری در پایان افزود: سیاست مدیریت باشگاه مس رفسنجان در فصل جاری توجه به استعدادهای جوان و بخصوص بازیکنان رفسنجانی است و حضور آقای الهامی نیز در همین راستا بوده است. به عنوان یک رفسنجانی از هوادارن مس می‌خواهم صبور باشند و با حمایت از اعضای تیم به ما اعتماد کنند. شک ندارم آینده خوبی در انتظار مس  رفسنجان است و با روند رو به پیشرفتی که داریم، همان‌طور که آقا ساکت گفتند، بعد از تعطیلات روی ریل موفقیت می‌افتیم و باعث سربلندی همشهریان عزیزم می‌شویم.

دیدگاه‌ها