کد خبر : 1961484 | 07 شهریور 1402 ساعت 20:16 | 39.9K بازدید | 18 دیدگاه

مدافع گران چلسی مشتری پیدا کرد: به درد ما می‌خورد!

منچستریونایتد که در دفاع چپ با کمبود بازیکن مواجه است پیشنهادی رسمی برای انتقال قرضی مارک کوکوریا به چلسی ارسال کرد.

مدافع گران چلسی مشتری پیدا کرد: به درد ما می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از زمان مصدومیت لوک شاو به دنبال جذب یک دفاع چپ بوده تا مشکل کمبود بازیکن در این پست را جبران کند.

دیروز شایعاتی درباره تمایل شیاطین سرخ برای جذب مارک کوکوریا از چلسی مطرح شد و امروز رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند در ساعت‌های گذشته پیشنهادی رسمی برای انتقال قرضی این مدافع اسپانیایی از طرف منچستریونایتد به چلسی ارسال شده است.

کوکوریا در سه هفته ابتدایی فصل تا کنون برای تیم مائوریسیو پوچتینو به میدان نرفته و مشخص است سرمربی جدید چلسی اعتقادی به استفاده از او ندارد. بن چیلول در این هفته‌ها گزینه اول پوچتینو در دفاع چپ بوده و بعد از مصدومیت ریس جیمز او بازوبند کاپیتانی را هم به بازو می‌بندد.

1917492

این مدافع اسپانیایی تابستان گذشته با قراردادی بزرگ راهی چلسی شد، اما به هیچ وجه نتوانست انتظارها را برآورده کند. او در حال حاضر در چلسی هفته‌ای 200هزار یورو دستمزد می‌گیرد.

1917493

گزارش‌ها حاکی است مذاکرات یونایتد با کوکوریا موفقیت‌آمیز بوده و مدیران شیاطین سرخ معتقدند چلسی با پیشنهادشان موافقت خواهد کرد. یونایتد تا زمانی که تکلیف کوکوریا مشخص نشود برای جذب دفاع چپ دیگری اقدام نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها