کد خبر : 1961495 | 07 شهریور 1402 ساعت 20:58 | 39K بازدید | 25 دیدگاه

خامه روی کیک اولین برد تراکتور (عکس)

شب گذشته در رختکن تراکتور تصمیم بر این شد که دو بازیکن باتجربه این تیم در مقابل خبرنگاران صحبت کنند.

خامه روی کیک اولین برد تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در لحظاتی که شجاع خلیل‌زاده مقابل میکروفن خبرنگاران مشغول مصاحبه بود، ریکاردو آلوز از پشت سر او در حال حرکت به سمت اتوبوس بود و زمانی که شجاع را دید، شانه او را به نشانه محبت فشرد. خلیل‌زاده نیز برگشت و با لبخند نگاهی به ریکاردو کرد و از او خواست تا گفت‌وگویی با خبرنگاران انجام دهد.

همین قاب کافی بود تا شایعاتی که در این مدت علیه اتحاد و رفاقت رختکن تراکتور شکل گرفته بود، تکذیب شود و تصویر دوستی کاپیتان تراکتور و یکی از بازیکنان خارجی به نمایش گذاشته شود. این شاید خامه روی کیک تراکتوری‌ها بود که ابتدا سه امتیاز شیرین را به دست آوردند و سپس این فریم جالب را مشاهده کردند.

1917512

شجاع که کاپیتان اول تراکتور محسوب می‌شود، در طول بازی نیز یک بار روی ارسال ریکاردو آلوز تا آستانه گلزنی پیش رفت که هر دو بدشانس بودند که این توپ با فاصله چند سانتی‌متر از بالای دروازه به بیرون رفت.

1917515

حالا تراکتور با بردی که لبخند را به صورت همه آورده، پای به دیدار استقلال خوزستان خواهد گذاشت و برتری در این بازی سرخپوشان تبریزی را رسما به جمع مدعیان بالای جدول اضافه خواهد کرد و تراکتور را در قامت یک تیم جدی به فیفادی خواهد بُرد.

1917518

دیدگاه‌ها