کد خبر : 1961496 | 07 شهریور 1402 ساعت 21:04 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

ماموریت آنری قهرمانی در المپیک فرانسه است!

تیری آنری بعد از انتخاب به عنوان سرمربی امیدهای فرانسه با خبرنگاران مصاحبه کرد.

ماموریت آنری قهرمانی در المپیک فرانسه است!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اکیپ، سرمربی جدید امیدهای فرانسه باید کار خود را از ماه سپتامبر آغاز کند. او درباره برنامه‌هایش با تیم به خبرنگاران توضیح داد:

ما در خدمت تیم اصلی فرانسه هستیم.
"ما باید هر کاری انجام دهیم تا آن را به بهترین تیم جهان تبدیل کنیم. تیم زیر 21 سال هنوز تیم فرانسه است. شما برای بردن مسابقات بازی می‌کنید. هیچ چیز تغییر نمی‌کند. هدف سکوی المپیک است. قبلا هم گفته‌ام، چه برنده شویم و چه نه، آسان نیست. اما شما باید این هدف را تعیین کنید. اگر دیدیه (دشان) بخواهد بازیکنان را به خدمت بگیرد، اولویت با اوست."

به خدمت گرفتن مربی دروازه‌بان‌ها 
"ما هنوز باید روی به خدمت گرفت مربی دروازه‌بان‌ها کار کنیم. یکی از اهداف ما با یک باشگاه قرارداد دارد و ما قصد داریم حضور او را نهایی کنیم. "

وارن زایر امری
"وارن زایر امری مرا تحت تاثیر قرار داد. در بازی مقابل لانس نحوه بازیابی توپ‌هایش چشمگیر است. بازیکنانی که سعی می‌کنند از او رد شوند شکست می‌خورند. در مورد انتخاب، مشکل است، زیرا باید همه را در نظر بگیرم. اما ما باید به خوبی از او مراقبت کنیم و باعث رشد طبیعی او شویم. "

1917522

کارهای آموزشی 
"بزرگترین علاقه من جوانان هستند. من با شبکه‌های اجتماعی بزرگ نشدم. نسل من باید پیش بزرگترها می‌رفت. حالا این به من بستگی دارد که به سراغ جوانان بروم و آنها را کشف کنم. کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. جوانان امروز اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به ما در آن زمان دارند."

در ادامه کنفرانس فیلیپ دیالو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه هم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

ما می‌خواهیم بهترین تیم ممکن را داشته باشیم
"متقاعد کردن بازیکنان کلیدی است. من قبل از تعطیلات دیدن بازی‌های بازیکنان را در لیگ شروع کرده‌ام. قرار است با رؤسا و مربیان جلساتی ترتیب دهیم. من می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که باشگاه‌های فرانسوی بخشی از منافع ملی هستند. در طول سال، ما با همه در تماس خواهیم بود. ما می‌خواهیم بهترین تیم ممکن را برای المپیک آماده کنیم. "

بازیکنانی که قهرمانی یورو را ندیده‌اند
می‌دانم که المپیک فرانسه را داریم. این یک لحظه تاریخی است. خیلی هیجان‌انگیز است. اما من اول از همه به صعود به یورو فکر می‌کنم. من به بازیکنانی فکر می‌کنم که بعد از 1 ژانویه 2002 متولد شده‌اند.

دیدگاه‌ها