کد خبر : 1961509 | 07 شهریور 1402 ساعت 22:01 | 40.5K بازدید | 5 دیدگاه

رونمایی از چهره نقل و انتقالات در تیم آشنا!

غلامرضا ثابت ایمانی در هفته چهارم لیگ برتر بالاخره در ترکیب پیکان به میدان رفت.

رونمایی از چهره نقل و انتقالات در تیم آشنا!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک وسط 23 ساله پیکان که در نقل و انتقالات مشتریانی را به خود می‌دید و صحبت‌هایی درباره پیوستن او به برخی تیم‌های دیگر مطرح بود، در نهایت با مسئولان پیکان به توافق رسید و در این تیم ماندگار شد.

نکته عجیب اما درباره ثابت ایمانی غیبت او در لیست 20 نفره پیکان طی سه هفته اول لیگ برتر بود. این بازیکن آینده‌دار با وجود اینکه در تمرینات گروهی و حتی بازی‌های دوستانه پیکان به میدان می‌رفت، در لیست بازی‌های رسمی تیمش حضور نداشت.

1917543

با گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر اما ثابت ایمانی در هفته چهارم برای اولین بار در لیست 20 نفره پیکان قرار گرفت و حتی در  نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.

او در دقیقه 60 به جای محمدجواد آزاده به میدان رفت و برای اولین بار در فصل جاری پیراهن پیکان را پوشید. این بازیکن حالا به نظر می‌رسد بار دیگر برای تکرار روزهای خوبش در پیکان تلاش کند و شرایط بهتری را نسبت به اوایل فصل پشت سر بگذارد.

این در حالی است که ثابت ایمانی بعد از بازی امروز در مصاحبه‌ای از شرایط نامناسب روحی خود صحبت کرد و اعلام کرد احتمال جدایی‌اش از پیکان طی 24 ساعت آینده وجود دارد. حال باید دید طی ساعات آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون این بازیکن رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها