کد خبر : 1961511 | 07 شهریور 1402 ساعت 22:03 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

دلبری برای نراتزوری: بنجیِ اینتریستا می‌آید!

بنجامین پاوارد بعد از کسب رضایت بایرن مونیخ در حال پرواز به میلان است. او سوار بر هواپیما با انتشار یک پست از خودش به عنوان یک اینتریستا یاد کرد.

دلبری برای نراتزوری: بنجیِ اینتریستا می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چندین روز تنش بین بنجامین پاوارد و بایرن مونیخ، باشگاه باواریایی سرانجام با جدایی او و انتقالش به اینتر موافقت کرد.

پاوارد بلافاصله از مونیخ به سمت شهر میلان پرواز کرد تا با حضور در دفتر اینتر قراردادش را امضا کند. ستاره فرانسوی حتی قبل از فرود در میلان برای جلب رضایت هواداران نراتزوری تلاش کرد و با انتشار پستی خودش را هوادار اینتر معرفی کرد و نوشت: بنجیِ اینتریستا دارد می‌آید!"

1917545

مشخص بود که پاوارد به جدایی اصرار دارد و دیگر راضی نیست در بایرن مونیخ به عنوان گزینه دوم توماس توخل حضور داشته باشد. اما سرمربی آلمانی اصرار داشت باشگاه ابتدا جانشینی برای این مدافع فرانسوی پیدا کند و بعد اجازه خروج او صادر شود.

اصرار پاوارد در نهایت نتیجه داد و امروز خبر رسید که بایرن برای انتقال او به اینتر چراغ سبز نشان داده است. تا چند ساعت دیگر با حضور پاوارد در باشگاه اینتر قرارداد او امضا خواهد شد. گزارش‌ها حاکی است اینتر برای این مدافع فرانسوی 30 میلیون یورو دستمزد و 2 میلیون یورو پاداش خواهد پرداخت.

اینتر امیدوار است بتواند روند ثبت این مدافع جدیدش را هر چه سریع‌تر انجام دهد تا در بازی بعدی سری آ مقابل فیورنتینا او را در ترکیب داشته باشد.

دیدگاه‌ها