کد خبر : 1961519 | 07 شهریور 1402 ساعت 22:27 | 21.8K بازدید | 10 دیدگاه

عامل برکناری مانچینی در تیم ملی ایتالیا پست گرفت!

جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا، با پست جدیدی به تیم ملی کشورش بازگشت.

عامل برکناری مانچینی در تیم ملی ایتالیا پست گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، ماجراجویی لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید ایتالیا در آستانه آغاز است. سرمربی سابق ناپولی، قهرمان فعلی ایتالیا، به عنوان جانشین روبرتو مانچینی انتخاب شده است.

مانچینی به عنوان سرمربی عربستان انتخاب شد و بدین ترتیب افتخار هدایت آتزوری‌ها به سوی یورو 2024 را بر عهده اسپالتی گذاشت.

امروز اسپالتی کادری را که او را در این ماجراجویی همراهی خواهند کرد، مشخص کرده است. نام بسیار آشنا در این کادر جانلوئیجی بوفون است. همان‌طور که از روزها قبل مشخص شده بود، جانلوئیجی بوفون سرپرست تیم خواهد بود.

1917558

حضور بوفون در تیم ملی ایتالیا یکی از دلایلی بود که گفته می‌شد مانچینی را از ادامه فعالیت روی نیمکت آتزوری‌ها دلسرد کرده بود. دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا بدین ترتیب جانشین لوکا ویالی فقید در پست سرپرستی می‌شود.

مارکو دومنیچینی و دانیله بالدینی دستیاران اسپالتی خواهند بود. به این دو نفر سالواتوره روسو اضافه می‌شود که سال گذشته همکاری با اسپالتی را آغاز کرد. فرانچسکو سیناتی (او با مائوریتسیو ساری در امپولی و ناپل کار می‌کرد) و فرانکو فرینی (که قبلاً در کادر سرتالدو در سال‌های حضورش در اینتر حضور داشت) به عنوان مربیان تمرین دهنده به اسپالتی ملحق می‌شوند.

1917559

مارکو ساوارونیه مربی دروازه‌بان‌ها خواهد بود (در عین حال او نقش دستیاری وینچنزو ایتالیانو در فیورنتینا را نیز حفظ خواهد کرد)، در حالی که آلساندرو پانه، جورجیو ونتورین و مارکو اسکارپا هم عضو کادرفنی خواهند بود. رناتو بالدی و مارکو مانچی هم آنالیزورهای تیم ملی هستند.

دیدگاه‌ها