کد خبر : 1961522 | 07 شهریور 1402 ساعت 22:38 | 34.9K بازدید | 15 دیدگاه

تاوان اشتباه را با ۳ گل دادیم

مربی صنعت نفت از دلیل شکست این تیم مقابل نساجی صحبت کرد.

تاوان اشتباه را با ۳ گل دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی که بخاطر اخراج عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار با نساجی حاضر شده بود، عنوان کرد: به مردم خوب قائمشهر و استان مازندران عرض ادب دارم و خوشحالم بار دیگر به این استان آمدیم و فوتبال بازی کردیم؛ هرچند نتیجه خوبی به دست نیاوردیم. به مردم خوب قائمشهر و کادرفنی و بازیکنان نساجی تبریک می‌گویم و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا این تیم موفق شوند.

او ادامه داد: بازی بدی انجام ندادیم؛ زمانی که صاحب توپ بودیم، نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، اما نساجی هر وقت صاحب توپ شد و هر وقت نبض بازی را به دست آوردند، هم با بازی خوبشان و هم از اشتباهات ما استفاده کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص تاثیر اخراج عبدالله ویسی در نیمه اول روی روند کار این تیم ابراز کرد: طبیعی است با اخراج سرمربی از روی نیمکت تشنج ایجاد می‌شود و روی تک تک بازیکنان اثر منفی را می‌گذارد، ولی ما توانستیم این شرایط را به گونه‌ای کنترل کنیم.

مکوندی تاکید کرد: پس از اخراج بازی خوبی انجام دادیم، اما در شروع نیمه دوم  هم نساجی خیلی خوب نبض بازی را در دست گرفت و هم ما اشتباهات بدی کردیم و ۲ گل خوردیم. بعدش هم که ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها