کد خبر : 1961537 | 07 شهریور 1402 ساعت 23:18 | 7.4K بازدید | 13 دیدگاه

باید زودتر تکلیف میزبانی مشخص شود

موسوی: به صعود نساجی در گروه الهلال امیدواریم

احمد موسوی می‌گوید برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی خوبی داشته‌اند.

موسوی: به صعود نساجی در گروه الهلال امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، احمد موسوی، مدافع نساجی، پس از پیروزی تیمش گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. هوادارانمان از فصل پیش تا الان ما را شرمنده کرده بودند و دوست داشتیم جبران کنیم. هرچند از اول فصل به تیم امیدوار بودیم و دیدیم که چند بازی اخیر خوب بازی کردیم، موقعیت داشتیم اما شانس نداشتیم و توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

او ادامه داد: امروز توانستیم نتیجه بگیریم و هدفمان این بود که هوادارانمان را خوشحال کنیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و در کنار هم بتوانیم یک فصل خیلی خوب را برای نساجی و هوادانش رقم بزنیم.

ویدئو: 309464

موسوی در مورد دومین فصل پوشیدن پیران نساجی گفت: فصل دومی است که در خدمت نساجی هستم و هواداران واقعا سنگ تمام گذاشته‌اند و ما را شرمنده کرده‌اند. ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم و همیشه بتوانیم بعد هر بازی خوشحالشان کنیم.

او در مورد لیگ قهرمانان گفت: اعلام کرده‌اند که بازی‌های آسیایی در تهران برگزار می‌شود ولی هنوز تکلیفمان مشخص نیست که بازی در ایران، تهران یا مازندران است. خیلی به بازی‌ها امیدواریم و خیلی برنامه‌ریزی داریم. بازی اول ما با نماینده هند است و بعد با تیم دیگر و بعد الهلال. ان‌شاءالله که تکلیف ما زودتر مشخص شود. ان‌شاءالله که بتوانیم نتیجه بگیریم و صعود کنیم.

دیدگاه‌ها