کد خبر : 1961547 | 07 شهریور 1402 ساعت 23:47 | 55.4K بازدید | 38 دیدگاه

بار دیگر باشگاهی که دوستش داشتم

امیر عابدزاده - بازگشت گلر حماسی برای صعود ماریتیمو

امیر عابدزاده که پس از پایان قراردادش با پونفرادینا بازیکن آزاد بود، به ماریتیموی پرتغال بازگشت.

امیر عابدزاده - بازگشت  گلر حماسی برای صعود ماریتیمو

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره سرنوشت یکی از بازیکنان پر خبر فوتبال ایران مشخص شد و فعلا خبری از بازگشت امیر عابدزاده به لیگ برتر کشور نیست و این گلر 30 ساله یک بار دیگر به فوتبالش در پرتغال ادامه خواهد داد.

عابدزاده که در پایان قراردادش با باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازیکن آزاد محسوب می‌شد، در هفته‌های گذشته با باشگاه‌های مختلفی وارد مذاکره شده بود و از تیم‌هایی نظیر کارتاخنا، رئال مورسیا و حتی خود پونفرادینا به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن یاد می‌شد.

گلر لژیونر فوتبال ایران که حتی در این تابستان گفته می‌شد مورد توجه تیم‌هایی نظیر تراکتور و استقلال قرار گرفته است، در نهایت تصمیم خود را گرفت و یک بار دیگر وسایلش را به مقصد پرتغال جمع می‌کند تا در لیگ 2 این کشور به میدان برود.

ماریتیمو نام باشگاهی است که عابدزاده به مدت چهار فصل و نیم لباسش را بر تن کرد و در 84 مسابقه نیز به میدان رفت. تیمی که به سکوی پرتابی برای این گلر تبدیل شد و او توانست بازی‌های درخشانی را در لیگای پرتغال انجام دهد.

1917626

این تیم که فصل قبل به دسته پایین‌تر سقوط کرد، اکنون در دومین سطح از مسابقات فوتبالی پرتغال قرار دارد و در تلاش است تا بتواند یک بار دیگر به لیگ برتر بازگردد و به همین منظور برای تقویت دروازه خود، به سراغ امیر عابدزاده رفته است.

باشگاه ماریتیمو با انتشار بیانیه ای درخصوص جذب عابدزاده نوشت: امیر بازیکن ماریتیمو است. ملی پوش ایرانی پس از دو سال حضور در تیم اسپانیایی پونفرادینا به مایور داس ایلهاس بازگشت.

امیر عابدزاده چهار فصل و نیم پیراهن سرخپوشان را بر تن کرد و در این مدت 84 بازی برای تیم اصلی ماریتیمو انجام داد. امیر در نیمه دوم فصل 2016/2017 از باریرنسه به ماریتیمو آمد. به تدریج، نگهبان ایرانی دروازه را تسخیر کرد و امیر به آخرین سنگر تیم تبدیل شد.

امیر در سال 2018 و در زمان بازی برای ماریتیمو در جام جهانی روسیه، جزء نفرت برگزیده کارلوس کی‌روش بود. درخشش امیر در اسپانیا با پونفرادینا غیرقابل انکار بود و در دو فصل 65 بازی انجام داد و شایسته دعوت به جام جهانی قطر بود.

باشگاه ماریتیمو در پایان و با متنی فارسی خطاب به عابدزاده نوشته است: به خانه خوش آمدی.

1917722

دیدگاه‌ها