کد خبر : 1961557 | 08 شهریور 1402 ساعت 00:25 | 11K بازدید | 8 دیدگاه

اطمینان دارم این مسیر خوب تمام می‌شود

کاپیتان تیم مطرح لیگ، هواداران را فراخواند

کاپیتان مس رفسنجان طی پستی اینستاگرامی به توضیح درباره شرایط تیمش پرداخت.

کاپیتان تیم مطرح لیگ، هواداران را فراخواند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مس رفسنجان مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر و انتقادهایی که از عملکرد این تیم صورت گرفته، اعضای تیم نارنجی پوش لیگ به دنبال تلاش برای بازگشت به روزهای خوب هستند.

در این خصوص محسن آذرباد، کاپیتان مسی‌ها، طی پستی اینستاگرامی از هواداران مس خواست آرامش را به تیم تزریق کنند تا شرایط بهتری در آینده رقم بخورد.

آذرباد با اشاره به شکست مقابل تراکتور نوشت: "صد حیف و صد افسوس در شبی که می‌خواستیم مردم رفسنجان را خوشحال کنیم، به آنچه حقمان بود، نرسیدیم. با وجود همه مشکلات و دغدغه‌هایی که وجود دارهد ما خواستیم و تلاش کردیم، ما خواستیم و جنگیدیم تا با دست پر شهر زیبای تبریز را ترک کنیم؛ ولی حیف که حریف اشتباهات داوری و بدشانسی و البته تقدیر نشدیم."

او ادامه داد: "امروز اما چاره‌ای جز تلاش برای جبران آنچه در بازی‌های گذشته رخ داده، نداریم و وقفه ایجاد شده در لیگ برتر بهترین فرصت برای پوشش نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تیم است. ما، همه ارکان باشگاه، کادر مدیریتی و فنی و اجرایی و بازیکنان در کنار یکدیگر با وجود همه دغدغه‌ها و سختی ها، بابت خوشحال کردن هواداران واقعی مس تلاش می‌کنیم و برای تکرار روزهای خوب از همه پتانسیل‌های خود استفاده خواهیم کرد."

1837852

آذرباد با اشاره به نقش هواداران مس رفسنجان در بازگشت تیم به روزهای خوب افزود: "از شما نارنجی‌دل‌های وفادار هم می‌خواهیم در این روزها حامی‌مان باشید تا بار دیگر طعم شیرین شادی را بچشیم."

کاپیتان مس رفسنجان در ادامه به شروع بد تیمش در همه ادوار لیگ برتر و پایان خوش اشاره کرد و افزود: یادمان نرود که مس رفسنجان هیچ‌وقت شروع خوبی نداشته ولی من ایمان دارم که خوب تمام می‌شود و اگر موفقیتی حاصل شده، با تزریق آرامش و حمایت‌های همه جانبه از سوی مسئولان و هواداران بوده است. پس کنارمان باشید تا برای پاسخ به محبت‌ها و اعتمادهایتان از جان مایه بگذاریم. دوست‌دار شما محسن آذرباد."

دیدگاه‌ها