کد خبر : 1961560 | 08 شهریور 1402 ساعت 00:36 | 37.5K بازدید | 22 دیدگاه

امسال هم می‌خواهیم مثل سال قبل باشیم!

وعده ترسناک هالند بعد از دریافت جایزه مهم

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، همان‌طور که انتظار می‌رفت بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انتخاب شد.

وعده ترسناک هالند بعد از دریافت جایزه مهم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی 52 گل به ثمر رساند و نقش مهمی در فتح سه‌گانه داشت. او امشب در مراسم بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر طبق پیش‌بینی‌ها جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد.

مهاجم نروژی سیتی برای تصاحب این جایزه رقبای سرسختی چون کوین دی بروینه، هری کین و بوکایو ساکا را پشت سر گذاشت.

هالند فصل گذشته در 38 بازی لیگ برتر 36 گل برای سیتی زد تا رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را که پیش از این در اختیار آلن شیرر و اندی کول (با 34 گل) بود به نام خود بزند.

1917661

او در چمپیونزلیگ 12 گل زد تا سیتی را برای اولین بار در تاریخ قهرمان این مسابقات کند. هالند علاوه بر این به سیتیزن‌ها کمک کرد تا جام حذفی را بالا ببرند و به دومین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل شوند که سه گانه را فتح می‌کند.

هالند 22 ساله همچنین نامزد دریافت بهترین بازیکن جوان فصل گذشته لیگ برتر بود اما این جایزه در نهایت به بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، رسید.

ستاره خط حمله سیتی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر گفت: "به کسب این جایزه افتخار می‌کنم و از تمام کسانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم. یک فصل رویایی را پشت سر گذاشتیم و حالا می‌خواهیم امسال هم این روند را تکرار کنیم. شروع خوبی در این فصل داشته‌ایم و همین‌طور ادامه خواهیم داد."

1917660

دیدگاه‌ها