کد خبر : 1961578 | 08 شهریور 1402 ساعت 05:56 | 29.4K بازدید | 36 دیدگاه

تمام ستاره‌های استقلال اینجا هستند!

تیم منتخب گلزنان استقلال در لیگ برتر (عکس)

تیم منتخب گلزنان استقلال شامل 11 بازیکن در پست‌های تخصصی که بیشترین گل‌ها را برای استقلال به ثمر رسانده‌اند می‌شود.

تیم منتخب گلزنان استقلال در لیگ برتر (عکس)

به گزارش ورزش سه، استقلال با گل مهرداد محمدی به هزار گل در لیگ برتر رسید، در طول این 23 فصلی که استقلال برای ثبت رکورد هزار گل در تلاش بود، بازیکنان زیادی برای استقلال گلزنی کرده‌اند.

ترکیب منتخب گلزنان استقلال با استفاده از سیستم مرسوم 3-3-4 به شرح زیر است:

مثلث هجومی استقلال را رضا عنایتی، آرش برهانی و فرهاد مجیدی تشکیل می‌دهد، بازیکنانی که 187 گل به ثمر رسانده‌اند، استقلال در فصل هشتاد و هشت-هشتاد و نه هر سه این بازیکنان را به طور همزمان در ترکیب داشت.

خط هافبک استقلال را دو هافبک دفاعی گلزن و یک هافبک تمام عیار تشکیل می‌دهد، حسین کاظمی و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی استقلال در طی سال‌های حضور در استقلال گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر رساندند، مجتبی جباری دیگر ضلع این خط هافبک 3 نفره است که علاوه بر 26 گلی که به ثمر رسانده است، پاس گل‌های زیادی نیز داده است. خط هافبک استقلال مجموعا 70 گل به ثمر رسانده است.

در دفاع 4 نفره استقلال وریاغفوری، علیرضا نیکبخت، امیرحسین صادقی، پیروز قربانی حضور دارند که در مجموع برای آبی‌ها 59 گل به ثمر رسانده‌اند.

حسین حسینی با گلزنی مقابل هوادار لیست آبی پوشان را کامل کرد، با تک گلی که حسینی به ثمر رساند، مجموعا 317 گل توسط تیم منتخب گلزنان استقلال به ثمر رسیده است.

همچنین امیر قلعه نویی با 327 گل تیم‌های تحت هدایت او، سرمربی تیم منتخب گلزنان استقلال است.

1917680

دیدگاه‌ها