کد خبر : 1961585 | 08 شهریور 1402 ساعت 01:46 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

حمله سرمربی عربستان به مطبوعات

مانچینی: یک مشت اطلاعات غلط علیه من!

اخبار ضد و نقیض درباره مانچینی و تیم ملی ایتالیا همچنان ادامه دارد.

مانچینی: یک مشت اطلاعات غلط علیه من!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی از انتشار اطلاعات نادرست درباره استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا و انتصابش به عنوان سرمربی عربستان سعودی انتقاد کرد.

مانچینی در یک پست طولانی در صفحه رسمی اینستاگرام خود مدعی شد که برای اولین بار در 18 آگوست، یعنی 5 روز پس از کناره‌گیری از سمت خود در ایتالیا، با نمایندگان عربستان سعودی صحبت کرد.

این مربی 58 ساله عصر یکشنبه و دقیقاً دو هفته پس از تیم ملی ایتالیا به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید عربستان معرفی شد.

1917723

مانچینی نوشت: "می‌خواهم از همه شما برای حمایت بزرگ و دوستی واقعی‌ای که به من نشان دادید، به ویژه در این چند ساعت و روزهای پرتلاطم اخیر تشکر کنم. بسیاری از شما از من درباره دلیل جدایی‌ام از تیم ملی و زمان انتخاب جدیدم سوال کرده‌اید. حدس می‌زنم برخی از شما توسط مطبوعات سردرگم شده‌اید. از سوی دیگر، اطلاعات نادرست و دستکاری در واقعیت از دیرباز وجود داشته است."

او در ادامه این متن نوشته است:"زمان بندی چیزی است که دیروز در کنفرانس مطبوعاتی هم آن را توضیح دادم. تماس واقعی و ملموس با نمایندگان فدراسیون عربستان به 18 آگوست برمی‌گردد، نه قبل از آن. علاوه بر این، کسانی که واقعاً فوتبال را می شناسند می‌دانند که زمان رسیدن به توافق همیشه بسیار سریع است، حتی در زمان بسیار کوتاه."

دیدگاه‌ها